۳۲۷۶۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا جمعه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا جمعه را اعلام کرد.

براین اساس در محورهای اصلی کشور به دلایل ترافیکی جوی و عملیاتی در جاده‌های اصلی کشور برخی محدودیت‌ها و یا ممنوعیت‌های ترددی وجود خواهد داشت.

براین اساس، عبور موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه الی یک بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۵.۲.۲۵ از محورهای کرج - چالوس - هزار - فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین از ساعت ۱۴ روز جمعه الی ۲ بامداد روز شنبه تردد انواع وسائل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲ بامداد از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی در طول روزهای آخر هفته تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان - هراز، فیروزکوه و رشت- قزوین ممنوع خواهد بود که البته در سه محور اخیر کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد‌شدنی مستثنی هستند.

همچنین وزارت راه و شهرسازی شش محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده که براساس آن محور شمشک - دیزین، رودان - بندرعباس، سی‌سخت - بیده، آزادراه رشت - قزوین (محدوده رودبار نرسیده به تونل نصفی) ، دهلران - اندیشمک، اولنگ - شاهرود اجازه تردد به خودروها نخواهند داد.

همچنین عملیات جاده‌ای در برخی از جاده‌های کشور نیز ادامه دارد که در این بین می‌توان به محور هراز، محور دماوند به فیروزکوه، محور کرج - چالوس، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه و محور اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد.

همچنین وزارت راه و شهرسازی آخرین آمارها از اوضاع ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور را نیز اعلام کرده که براساس آن با ثبت آمار ۱۷۰۱ تردد‌شمار رفت‌وآمد‌ها ۰.۳ درصد افزایش پیدا کردند.

براین اساس آزاد‌راه‌های کرج به تهران، کرج به قزوین، قزوین به کرج و تهران به کرج با ثبت بیش از ۱۰۰ هزار تردد بیشترین آمار را داشته‌اند و پس از آنها نیز راه‌های تهران به پاکدشت، پاکدشت به تهران، ساوه به تهران و تهران به ساوه قرار گرفته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج