adexo3
۳۲۷۸۹۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اینستاگرام ظاهرش را عوض کرد +عکس

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که عملکرد آن بر مبنای عکس، فیلم و متن است. پس از مدت‌ها طراحی این اپلیکیشن دست‌خوش تغییرات شده و آیکن آن نیز بروز شده است.

zoomit.ir - حامی غفاری: اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که عملکرد آن بر مبنای عکس، فیلم و متن است. پس از مدت‌ها طراحی این اپلیکیشن دست‌خوش تغییرات شده و آیکن آن نیز بروز شده است.

اینستاگرام ظاهرش را عوض کرد +عکس

اینستاگرام نام شبکه‌ی اجتماعی پرطرفداری است که زیر پرچم فیسبوک فعالیت می‌کند. این شبکه‌ی اجتماعی جذاب، میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جلب کرده و میزبان میلیون‌ها تصویر و فیلم است. سرانجام پس از مدت‌ها آیکن جدیدی برای اپلیکیشن اصلی اینستاگرام طراحی شده است. ضمن اینکه بعد از این، اپلیکیشن‌های دیگر این مجموعه مانند Layout و Hyperlapse نیز از آیکن جدید بهره خواهند برد.

اینستاگرام ظاهرش را عوض کرد +عکس

اینستاگرام علاوه بر آیکن رنگی و جذاب، تغییرات دیگری را در طراحی خود ایجاد کرده است. ظاهر سیاه و سفید که پیش‌تر اخباری پیرامون آن منتشر شده بود، به این برنامه اضافه شده است. در طراحی جدید این اپلیکیشن بیش از همه چیز روی تصاویر و ویدیوهای شما تمرکز شده و شاید در نگاه اول تغییر زیادی به چشم نیاید.

در واقع تغییرات در طراحی اینستاگرام به صورتی است که باید برای متوجه شدن آن دقت کنید و بیشتر تغییراتی که به چشم می‌خورد مربوط به بخش تصاویر شما است. امروز بروزرسانی جدید این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده و به زودی برای آی‌اواس نیز عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج