ارزشمندترین برند دنیا به انتخاب فوربز
گرچه در ماههای اخیر شرکت اپل با مشکلات مالی و سقوط سهام مواجه بود اما طبق جدیدترین لیستی که مجله فوربز از ارزشمندترین برندهای جهان اعلام کرده این شرکت هنوز مقام اول را در اختیار خود دارد.

معیاری که بر اساس آن ارزش یک برند تحلیل میشود اغلب معیار مالی است. فوربز برای تعیین این فاکتور به درآمدها، نسبت قیمت به درآمد و اهمیت یک برند در صنعتی که در آن مشغول به کار است توجه میکند. وقتی بحث شرکتهای تکنولوژیک در میان باشد، اهمیت برند دو چندان میشود. به نظر میرسد هنوز هم مصرفکنندگان حاضرند بخاطر اعتبار برند اپل پول بیشتری برای خریدن دستگاههای این شرکت پرداخت کنند.
ارسال نظر