اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۷۹۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محمود بصیری سیاه می شود

محمود بصیری که سال هاست از دنیای تئاتر و بازیگری دور مانده است قصد دارد برای ادای احترام به سیاه تئاتر ایران سعدی افشار در نقش سیاه بازی کند.

وب ‌سایت ایران تئاتر: محمود بصیری که سال هاست از دنیای تئاتر و بازیگری دور مانده است قصد دارد برای ادای احترام به سیاه تئاتر ایران سعدی افشار در نقش سیاه بازی کند.

محمود بصیری در گفت وگو با ما گفت: در ماه های پایانی سال ۹۴ به همراه گروهی قصد داشتیم نمایشنامه ای از حمیدرضا نعیمی را روی صحنه ببریم و شش ماه نیز در تالار هنر تمرین کردیم؛ اما چون کارگردان نتوانست برای این نمایش حامی مالی پیدا کند، تمرینات ما بی نتیجه ماند و نتوانستیم این نمایش را روی صحنه ببریم.

محمود بصیری سیاه می شود

او افزود: پس از این ناکامی و پیشنهادهایی که برای ایفای نقش در تئاتر و مجموعه تلویزیونی داشتم تصمیم گرفتم که برای ادای احترام به سیاه تئاتر ایران در نقش سیاه در نمایشی ایفای نقش کنم. در حال حاضر با همکاری داوود فتح علی بیگی و مهدی صفاری نژاد در مرحله انتخاب متن قرار داریم و امیدوارم متن مناسبی را پیدا کنیم.

بازیگر سریال آرایشگاه زیبا گفت: معیار ما برای انتخاب متن این است که یک نمایش آیینی سنتی روی صحنه ببریم که تاکنون روی صحنه نرفته باشد و قصد ندارم در این نمایش به موضوعات روز بپردازیم.

بصیری با بیان این مطلب که امروز دیگر جوان ها به نمایش های آیینی اعتنایی نمی کنند و این گونه نمایشی را نمی شناسند گفت: باید اجازه ندهیم که این گونه نمایشی را به هر شیوه ای به فراموشی سپرده شود و باید شرایطی را فراهم کنیم که در نبود بزرگانی چون سعدی افشار که عمرش را پای نمایش های ایرانی، جوان های تازه نفس وارد میدان شوند.

او درباره این که آیا پس از این قصد دارد در نقش سیاه وارد صحنه تئاتر شود گفت: من تنها یک بار قصد دارم در نقش حرفه ای در این نقش ظاهر شوم اما پیش از این بارها در این نقش آن هم چهارشنبه سوری ظاهر شده ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج