۳۲۸۱۳۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

یمن در آستانه فاجعه انسانی

سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل فائو با اشاره به این که بیش از ۵۰ درصد از مردم یمن به کمک های غذایی فوری نیازمندند، هشدار داد و اعلام کرد که در صورت کوتاهی در تامین بودجه اضطراری برای کمک به مردم این کشور میلیون ها یمنی با یک فاجعه انسانی روبه رو خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا: سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل فائو با اشاره به این که بیش از ۵۰ درصد از مردم یمن به کمک های غذایی فوری نیازمندند، هشدار داد و اعلام کرد که در صورت کوتاهی در تامین بودجه اضطراری برای کمک به مردم این کشور میلیون ها یمنی با یک فاجعه انسانی روبه رو خواهند شد.

سازمان خواربار وکشاورزی سازمان ملل متحد'فائو' درگزارشی اعلام کرد که هم اکنون ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر معادل نیمی از جمعیت این کشور به کمک های فوری غذایی نیاز مندند.

درحالی که بیش از نیمی از مردم این کشور به این گونه کمک ها نیاز فوری دارند،حجم کمک هایی که نهاد های انساندوستانه و بودجه موجود قادر به تامین آن هستند، بمراتب کمتر از نیاز های موجود غذایی دراین کشور است.

فائو بر تامین هر چه سریع تر بودجه لازم برای کمک های انسان دوستانه به کشاورزان در فصل کشت و کار در ماه های آوریل و مه، صیادان و ماهیگیران و واکسینه کردن دام ها برای جلوگیری از فجایع غیر قابل جبران انسانی در یمن را ضروری دانست.

نهاد مذکور اشاره کرده است که همزمان با تنگنا ها و نارسایی های غذایی وکشاورزی دراین کشور آفت ملخ نیز سرمایه ها و امکانات بیش از ۱۰۰هزار نفر از کشاورزان یمنی در ۵ ایالت این کشور را با مخاطرات شدیدی روبه رو کرده وسیلاب های ماه آوریل نزدیک به ۴۹ هزار نفر از مردم این ایالت ها را به کمک های اضطراری نیاز مند کرده است.

بر اساس این گزارش ، در بخش های غیر قابل دسترسی نهاد های کمک رسانی، هرگونه کمک برای ایجاد در آمد و تولید مواد غذایی، نقشی حیاتی در زندگی صد ها هزار نفر از ساکنان این مناطق بازی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی درک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج