۳۲۸۵۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کِرَش تلفن‌های اندرویدی دو برابر آیفون!

به تازگی شرکتی موسوم به Blancco یک گزارش آماری در خصوص میزان کرش و مشکلات نرم‌افزاری تلفن‌های هوشمند مبتنی بر iOS و اندروید منتشر کرده است.

zoomit.ir - مهرداد عیسی لو: به تازگی شرکتی موسوم به Blancco یک گزارش آماری در خصوص میزان کرش و مشکلات نرم‌افزاری تلفن‌های هوشمند مبتنی بر iOS و اندروید منتشر کرده است.

کِرَش تلفن‌های اندرویدی دو برابر آیفون!

فراتر از اولویت‌ها و نظرات شخصی در خصوص ظاهر سیستم‌های عامل یا ذهنیت‌های متفاوت در مورد قابل اطمینان بودن یک برند، عواملی که در حقیقت دستگاه‌های اندرویدی و آیفون‌ را در چشم بسیاری از افراد متمایز می‌کند، امنیت، ثبات نرم‌افزاری و در نهایت برچسب قیمتی است. اما اجازه دهید برای لحظاتی این موارد را کنار بگذاریم.

متاسفانه، برای پی بردن به اینکه کدام پلتفرم مشکلات نرم‌افزاری و باگ کمتری دارد، و کدام تلفن بالاترین نرخ کرش را دارد، هیچ روش علمی و قابل اتکایی، به ویژه برای مورد دوم وجود ندارد. هر چند به‌نظر می‌رسد شرکت بلانکو که در زمینه‌ی ارائه خدمات پاکسازی امن اطلاعات و تشخیص مشکلات نرم‌افزاری تلفن‌های همراه در حال فعالیت است، در نظر دارد تا در این زمینه گزارشاتی را در هر سه ماهه از سال ارائه دهد.

کِرَش تلفن‌های اندرویدی دو برابر آیفون!

در حال حاضر گزارش سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ منتشر شده است و جای تعجب نیست که در این گزارش از اندروید به عنوان سیستم‌عاملی با بیشترین میزان کرش یاد شده است. حدود ۴۴ درصد از تلفن‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل گوگل درآزمایشات بلانکو با شکست مواجه شده‌اند؛ لازم به ذکر است که این عدد نزدیک به دو برابر آمار ۲۵ درصدی پلتفرم رقیب در این رابطه است.

تقریبا از بین ۵۰ درصد از تلفن‌های اندرویدی که در طول مدت سه ماهه‌ی این آزمایش دچار مشکل شده‌اند، ۷ درصد گلکسی اس ۶، ۶ درصد گلکسی اس ۵ و ۶ درصد دیگر تلفن K۳ نوت لنوو بوده است.

کِرَش تلفن‌های اندرویدی دو برابر آیفون!

واضح است که بالا بودن میزان کرش تلفن‌های اس ۶ و اس ۵ صرفا به دلیل نیست که دستگاه‌های یاد شده مشکلات نرم‌افزاری بسیار حادی دارند؛ بلکه باید میزان تقاضای بسیار بالای موجود برای این تلفن‌ها در بین کاربران را نیز در نظر گرفت. اما این مورد در مورد تلفن‌های K۳ و موتو جی نسل سوم صادق نیست؛ بنابراین منطقی است که از خرید این دو مدل خاص صرف‌نظر کنید.

لازم به ذکر است از بین مشکلات نرم‌افزاری و مشکلاتی که باعث بروز کرش در دستگاه‌های اندرویدی و iOS شده است می‌توان به مشکلات نرم‌افزاری دوربین که عامل بروز بیشترین تعداد کرش در دنیا بوده، مشکلات صفحات لمسی، شارژ باتری، میکروفون، ناپایداری تلفن‌های دوسیم‌کارته، اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج