۳۲۸۶۶۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مصفا: قرار گذاشتم دیگر به تلویزیون نروم

علي مصفا که این روزها فیلم پربازیگر «مرگ ماهی» را روی پرده دارد با انتقاد كرد اتز صدا و سیما گفت:من با خودم قرار گذاشتم هر چيز ديگري حتي بهتر از «كيف انگليسي» هم پيشنهاد شود ديگر به تلويزيون نروم و نمي روم. به‌نظرم تلويزيون يك لجي با جريان سينما دارد كه باعث مي‌شود دليلي براي همكاري با تلويزيون نبينم.

خبرگزاری صبا: علي مصفا که این روزها فیلم پربازیگر «مرگ ماهی» را روی پرده دارد با انتقاد كرد اتز صدا و سیما گفت:من با خودم قرار گذاشتم هر چيز ديگري حتي بهتر از «كيف انگليسي» هم پيشنهاد شود ديگر به تلويزيون نروم و نمي روم. به‌نظرم تلويزيون يك لجي با جريان سينما دارد كه باعث مي‌شود دليلي براي همكاري با تلويزيون نبينم.

مصفا: قرار گذاشتم دیگر به تلویزیون نروم

علي مصفا که این روزها فیلم پربازیگر «مرگ ماهی» را روی پرده دارد در گفت‌وگو با «تي.وي پلاس» از صدا و سيما انتقاد كرد و گفت: ما داريم اثر تبليغات را در فروش فيلم‌ها مي بينيم. الان اين تبليغاتي كه شبكه‌هاي ماهواره‌اي براي فروش فيلم‌ها مي كنند در واقع آن كاري را كه بايد تلويزيون خودمان براي فروش فيلم‌ها انجام بدهد، آن‌ها انجام مي دهند.

وی ادامه داد: اگر تلويزيون خودمان همين كار مي كرد و اين‌قدر ادا در نمي آورد و اذيت نمي‌كرد فيلم‌ها مي توانستد از خيلي وقت پيش همين فروش خوب را داشته باشند. چه بسيار فيلم‌ها، هزينه‌ها و سرمايه‌هايي كه هدر رفت فقط به‌خاطر اينكه تلويزيون همكاري نكرد و هي گفت اين فيلم اين‌جوري و آن يكي آن‌جوري است، نمي‌شود. خب به همه ضربه زدند.

اين بازيگر كه حضور ماندگاري در سريال «كيف انگليسي» ضیاءالدین دری داشته است در ادامه درباره همكاري مجدد خود با تلويزيون گفت: من با خودم قرار گذاشتم هر چيز ديگري حتي بهتر از «كيف انگليسي» هم پيشنهاد شود ديگر به تلويزيون نروم و نمي روم. به‌نظرم تلويزيون يك لجي با جريان سينما دارد كه باعث مي‌شود دليلي براي همكاري با تلويزيون نبينم. به‌نظرم كيفيت پايين كارهاي تلويزيون به هر كسي لطمه مي‌زند.

وی خاطرنشان ساخت: در «كيف انگليسي» هم حقيقتا سعي‌ام را كردم كه كار نكنم اما شرايطي پيش آمد كه باعث شد حضور داشته باشم. همه گروه زحمت كشيدند. آقاي دري متن خوبي نوشته بودند و خوب كار كردند. ديگر فكر نمي‌كنم آن روحيه‌ها هم حتي الان در تلويزيون وجود داشته باشد؛ يعني همان موقع هم از نظر ما كار در تلويزيون چندان موجه نبود. الان نسبت به آن موقع هم وقتي نگاه مي‌كنيم، مي‌بينم باز آن موقع بهتر بود. يعني ما هم‌چنان هر روز شاهد افت كيفيت كارهاي تلويزيوني هستيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      من به آقای مصفا حق میدم تلویزیون شده هفت خوان رستم واسه پخش تیزر سینمایی باید اینقدر سانسور بشه وای به حال پخش یک سریال که پخش بشه دیگه عاقلان فیلم الاشاره

    • بدون نام

      افرین به مصفا .

    • بدون نام

      خوش گلدی پسر جان فقط از بغل برو بذار باد بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج