۳۲۸۹۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مارول دو سریالش را کنسل می کند

در حالی که دی سی سریال های ابرقهرمانیش را روز به روز بیشتر گسترش می دهد، مارول مجبور شده تا دو سریالش را از دست رفته ببیند.

خبرگزاری تسنیم : در حالی که دی سی سریال های ابرقهرمانیش را روز به روز بیشتر گسترش می دهد، مارول مجبور شده تا دو سریالش را از دست رفته ببیند.

مارول دو سریالش را کنسل می کند

اتفاقی که در این چند وقت اخیر رخ داده به زبان ساده می شود تقسیم سینما و تلویزیون آمریکا بین ابرقهرمانان. مارول با فیلم های پر مخاطب و حتی منتقد پسندش، مثل مجموعه «کاپیتان آمریکا»، «محافظان کهکشان» و «انتقام جویان» پرده های سینما را به تسخیر خود در آورده و دی سی با سریال هایی مثل «کماندار»، «فلش» و «گاتهام» در جعبه جادو مخاطبان را جذب می کند. امسال تلاش دی سی روی پرده سینماها با فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» رخ داد که نتیجه درخشانی نداشت و «بتفلک» (لقبی که به بتمنِ بن افلک داده اند) با شکست مواجه شد. از سوی دیگر دو سریال از مجموع سه سریال ابرقهرمانی مارول در شبکه ABC هم با شکست رسمی مواجه شده است تا رقیب در شبکه CW خوشحال تر از همیشه باشد.

اگرچه «ماموران شیلد» برای یک فصل دیگر تمدید شده اما سریال «مامور کارتر» که داستانش به نوعی مشتق شده از داستان «کاپیتان آمریکا» بود بعد از دو فصل، رسما از سوی شبکه ABC کنسل شد. از سوی دیگر مارول با همکاری این شبکه قرار بود سریال «تحت تعقیب» را هم بسازد اما با لغو سریال «مامور کارتر»، شبکه ABC تصمیم گرفت «تحت تعقیب» را هم نسازد. به این ترتیب در باکس پاییزه امسال فقط «ماموران شیلد» با پر بیننده ترین سریال شبکه ABC، «روزی روزگاری» رقابت خواهد کرد. چرا که این شبکه پس از هشت فصل، ساخت سریال «کسل» را هم لغو کرد. جالب آن که این شبکه که یکی از کمپانی های وابسته دیزنی به حساب می آید، پس از یک فصل سریال کودکانه «ماپتس» را هم کنسل کرد. نکته جالب توجه اینجاست که تهیه کننده اصلی سریال «مامور کارتر» شب قبل از جلسه تصمیم گیری شبکه ABC از علاقه مندان به سریالش خواسته بود در فضای مجازی کمپین تشکیل دهند و نگذارند این سریال از بین برود.

از اردوگاه رقیب اما خبر می رسد فصل دوم سریال «سوپرگرل» هم تایید شده اما این فصل قرار است به جای شبکه CBS در شبکه CW پخش شود تا کنار «کماندار»، «فلش» و «اسطوره های فردا» قرار گیرد. شبکه CW هم از شرکت های زیر مجموعه برادران وارنر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج