اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۹۰۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نماینده نطنز: چک دو میلیاردی نگرفتم

نماینده مردم نطنز گفت: به هیچ عنوان این‌گونه نیست که با یک چک، مبلغ ۲ میلیارد تومان در اختیار کسی قرار گیرد.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم نطنز گفت: به هیچ عنوان این‌گونه نیست که با یک چک، مبلغ ۲ میلیارد تومان در اختیار کسی قرار گیرد.

محمد فیروزی، با انتقاد از اتهام‌زنی علیه او درخصوص دریافت چک‌هایی به مبلغ ۲ میلیارد تومان ازسوی سایت هسته‌ای نطنز به‌عنوان کمک به شهر‌ها و روستاهای اطراف، اعلام کرد: این مسئله کذب محض است و درخواست دارم که اگر مدارکی دارند، ارائه کنند. قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کنم، چراکه به عنوان وکیل مردم نطنز خود را مسئول می‌دانم و حتماً پاسخ مناسب به این اتهام‌زنی‌ها را به مردم نطنز خواهم داد.

نماینده مردم نطنز در مجلس نهم در تشریح سازوکار تخصیص بودجه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: اعتبارهای حوزه‌های وزارتی و سازمانی ردیف بودجه‌ای دارند و دولت به‌دقت نحوه هزینه‌کرد بودجه را رصد می‌کند و به هیچ عنوان این‌گونه نیست که با یک چک مبلغ ۲ میلیارد تومان در اختیار کسی قرار گیرد.

فیروزی با اشاره به تصویب طرحی در زمان دولت دوم احمدی‌نژاد درخصوص تخصیص یک‌درصد بودجه هسته‌ای جهت عمران و آبادانی مناطقی که در آن فعالیت‌های هسته‌ای انجام می‌شود، گفت: باتوجه به این‌که بنده به ‌عنوان نماینده مردم نطنز پیگیر تصویب این طرح بودم، هنگامی که طرح در دولت قبل به اجرا درآمد و همچنین در زمان دولت فعلی، بنده در جریان نحوه هزینه‌کرد این بودجه یک‌درصد قرار گرفتم و درباره نحوه هزینه‌کرد آن نظر مشورتی دادم.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس نهم ادامه داد: با این حال، این‌که کسی پولی از کسی بگیرد، به هیچ‌عنوان صحت ندارد و درخصوص تخصیص بودجه یک‌درصدی به نطنز نیز بنده صرفاً‌ در جریان نحوه هزینه‌کرد این مبلغ ۲ میلیارد تومانی قرار گرفتم.

فیروزی ضمن تکذیب آن‌چه علیه او اعلام شده، خطاب به اتهام‌زنندگان گفت: کاش اطلاعات‌مان را درباره بودجه‌نویسی بیشتر کنیم. این مدعیات کذب محض است و اگر مدارکی دارند، ارائه کنند و من نیز پیگیری خواهم کرد و قطعاً پاسخ مناسب را به اتهام‌زنندگان خواهم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج