adexo3
۳۲۹۶۵۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به پزشکان

مدیرعامل تعاونی اعتبار کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران از پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی این تعاونی به پزشکان و شاغلان در بیمارستان ها خبر داد .

خبرگزاری صدا و سیما: مدیرعامل تعاونی اعتبار کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران از پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی این تعاونی به پزشکان و شاغلان در بیمارستان ها خبر داد.

حمید حاج اسماعیلی در حاشیه همایش چشم انداز توسعه تعاونی های اعتبار - فرصت ها و چالش ها در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما تعداد بیمارستان های مشمول این طرح در تهران را ۱۲۰ بیمارستان برشمرد و گفت: بازپرداخت این نوع تسهیلات بانکی ۳۶ ماه با نرخ سود ۱۶ درصد است.

وی نرخ سود وام های قرض الحسنه پیش بینی شده برای اعضای تعاونی اعتبار کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی را ۴ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد: همه اعضا در سال ۹۵ بتوانند از این تسهیلات بهره برداری کنند .

حاج اسماعیلی یکی از مشکلات تعاونی های اعتبار را نظارت های دوگانه بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: متاسفانه مرزبندی نظارت این دو دستگاه روی تعاونی های اعتبار شفاف نیست.

وی بر لزوم تشکیل کمیته ای مشترک از کارشناسان بانک مرکزی و وزارت تعاون تاکید کرد و افزود: با تشکیل این کمیته مشترک وظایف دستگاه ها مشخص می شود .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پزشکان اکثرا زیر خط فقرند.با این چندرغاز حداقل گوشه ای از مشکلاتشان حل میشه.

    • علی

      ای داد و بیداد بابا وام بدید من و امثال من که 2 ساله میخوایم خانه بسازیم پول نداریم!!! تا کی باید منتظر بمونیم؟؟ وقتی رنگ موهامون مثل دندونامون شد؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج