اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۹۹۴۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ماجراهای گرمکن، هواپیما و مدیرکل

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در دو روز گذشته اتفاقات ریز و درشت زیادی در تلویزیون افتاده، اتفاقاتی که هر کدام نکات جالب توجه و خاص خودش را دارد.

روزنامه سینما: در دو روز گذشته اتفاقات ریز و درشت زیادی در تلویزیون افتاده، اتفاقاتی که هر کدام نکات جالب توجه و خاص خودش را دارد.

شیراز گردی پدر و پسری!

دو هفته ای می شود که رضا و بیژن بنفشه خواه وظیفه تهیه آیتم های میانی «خندوانه» را بر عهده گرفته اند؛ اتفاقی که انصافا تا به اینجا جواب داده و برنامه هایی که این دو نفر روی آنتن فرستاده اند، برنامه های خوش ساختی از آب در آمده است.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در برنامه دو شب پیش «خندوانه» این پدر و پسر با هم به فرودگاه زرقان استان فارس سر زدند و گزارشی از هواپیماهای فوق سبکی کار کردند که در آن فرودگاه زیاد به پرواز در می آید. این ایده خیلی خوب از آب در آمد و با توجه به این که دست و بال شان برای هر ژانگولری باز بود، تصاویر خوبی از جاهای مختلف استان فارس هم شکار کردند. جدا از تصویربرداری خوب این آیتم که از بالا، پشت سر و کنار هواپیما و داخل کابین خلبانی صورت گرفته بود، بامزه بازی های خود بیژن بنفشه خواه پیش از سوار شدنش هم خیلی به دل نشست.

یک بار دیگر مدیرکل

شبکه دو فعلا روی دور تکرار افتاده و برای این که کنداکتورش از سریال خالی نباشد دوتا سریال را در باکس های مختلف قرار داده است، یکی «بچه ها می کنند» که محصول سال ۹۰ است و یکی دیگر سریال خارجی «مدیرکل» که سال هاست روی آنتن می رود چند وقتی می شود که شبکه دو این سریال سوئری را در کنداکتور قرار داده؛ سریالی که حالا همه ما آن را حفظ هستیم و دقیقا می دانیم جناب مدیرکل چه قسمتی قرار است سبیل دربان را بزند یا کجا نقش یک نابینا را بازی می کند یا کجاهای سریال دست آقای ممدوح (معاون دیلاقش) را رو می کند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

این طور به نظر می رسد که در میان مدیران سازمان صدا و سیما، خیلی ها حضور دارند که به این سریال ارادت دارند و هر چند وقت یک بار دل شان برای دیدن مصائب مدیرکل تنگ گمی شود. این که مدیران شبکه دو چه زمانی دست از سر این اثر بر می دارند، معلوم نیست.

مجری هفت با گرمکن!

برنامه «حالا خورشید» کم کم دارد جای خودش را در بین برنامه های مختلف باز می کند. روز گذشته این برنامه یک آغاز جالب داشت و استارت آن صحبت های بهروز افخمی بود. (البته جز نریشن کوتاهی که خود رشیدپور گفت!)

مروری بر حاشیه های تلویزیون

سازنده برنامه «هفت» در حالی که با گرمکن ورزشی در مقابل دوربین قرار گرفته بود و قرار بود مخاطبان شبکه را دعوت کند که این برنامه را ببینند، در بخشی از حرف هایش ماجرای انتقاد مجری «حالا خورشید» از سبک اجرای خودش را هم مطرح کرد: «آقای رشید پور به اجراهای من ایراد گرفت و گفت اجرای من سرد است، من مطمئنم حق دارد چون مجری باتجربه تری است و حتما اجراهایش از من گرم تر در می آید و گفتگوهایش جذاب تر است؛ پس حالا «خورشید» را ببینید.» این مدل حضور افخمی در «حالا خورشید» از معاملات برد - برد است که هم برای این برنامه صبحگاهی خوب است هم «هفت».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج