۳۳۱۰۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

نظر عجیب مهدی مقدم درباره لغو کنسرتش

این چندمین بار است که تاریخ کنسرت مهدی مقدم پس و پیش می شود و باز هم در لحظه آخر، خبر از لغو برنامه اش در رسانه ها می پیچد.

نظر عجیب مهدی مقدم درباره لغو کنسرتش

تماشا: این چندمین بار است که تاریخ کنسرت مهدی مقدم پس و پیش می شود و باز هم در لحظه آخر، خبر از لغو برنامه اش در رسانه ها می پیچد. این خواننده که بعد از 5 سال ممنوع الکاری توانست اوایل امسال آلبوم «احتیاط» را در بازار موسیقی کشور منتشر کند، به رغم صحبت ها و شایعه های فراوان هنوز نتوانسته در تهران روی صحنه برود تا باز هم برخی رسانه ها خبر ممنوعیت صدای این خواننده را منتشر کنند.

برای پی بردن به صحت و سقم این ماجرا با او تماس گرفتیم و درباره این شایعات با او گپ زدیم. مقدم قبل از اینکه در این باره صحبت کند، خبر ویژه ای را در اختیار ما قرار داد که در اوج این صحبت ها و حرف و حدیث ها، قطعا می تواند مورد توجه دوستداران این خواننده قرار بگیرد.

ظاهرا مراحل اخذ مجوز آلبوم تصویر «احتیاط» به خوبی و خوشی طی شده و این خواننده به زودی آلبوم تصویری را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد. این آلبوم شامل 12 ویدئوی جدید از این خواننده است که همه آنها مورد تایید وزارت ارشاد قرار گرفته و به زودی و به محض عقد قرارداد با کمپانی های موسیقی، وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

کنسرت

مقدم در تشریح اصلی ترین دلایل عدم برگزاری کنسرت تهرانش گفت: «همه این صحبت ها و حرف و حدیث ها را شنیده ام ولی ترجیحم این بوده که سکوت کنم. خیلی ها به من اتهام زدند که تو با روابط خاص موفق به دریافت مجوز آلبومت شدی و مجوز گرفتی و ... از این صحبت ها. چیزی نگفتم چون هر اظهار نظری از سوی من می توانست تنش زا باشد و آب را بیشتر گل آلود کند. جالب است این را هم بگویم که بسیاری از کسانی که در حال حاضر مجوزشان به مشکل برخورده هم من را مثال می زنند که چطور من توانسته ام مجوز بگیرم ولی آنها نمی توانند.»

او همچنین در این باره گفت: «درباره من سمپاشی های فراوانی شده است ولی من به هیچ کدام واکنشی نشان نداده ام ولی با قاطعیت می گویم که هیچ مشکلی برای اجراز زنده در ایران ندارم و فقط پیش بینی برخی واکنش ها از سوی دوستان خواننده باعث شده هنوز کنسرتم را روی سن نبرم. حسادت بقیه خواننده ها، دلیل اصلی کنسرت ندادنم است!»

سیروان

مقدم در ادامه صحبت هایش نیز گفت: «دوستانی مثل سیروان خسروی و دار و دسته اش تا توانسته اند، علیه من صحبت کرده اند و در واقع توقع دارند چون به من مجوز داده شده، آنها باید هر کاری که دوست دارند انجام دهند. تنگ نظری همین دوستان من را مجبور کرده کنسرتی را که مجوزش دستم است، برگزار نکنم. دوستان به این فکر نمی کنند اگر من و امثال من برنامه هایشان اجرایی شود در واقع راه برای خیلی های دیگر هم باز می شود و می توانند بعد از من دوباره به گود موسیقی برگردند.»

پیشنهاد

مقدم در انتهای صحبت هایش نیز افزود: «پیشنهادم به دوستان همکار این است که به جای سنگ اندازی جلوی پای بقیه، سعی کنند آرامش را به عوامل مسئول موسیقی القا کنند تا آنها نیز بتوانند با رویی باز، بهتر و بیشتر درباره ماجراهای موسیقی تصمیم بگیرند. من اگر بدون مجوز و با اتکا به روابط خاص آلبومم را در بازار منتشر کرده بودم، حالا مجوز آلبوم تصویری و بازیگری ام منتشر نمی شد. امیدوارم دوستان با کنار گذاشتن این رفتارها بهتر و بیشتر به آرامش دنیای موسیقی کمک کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      قبلنا از سیروان بدم میومد الان دیگه ازش متنفرم

      پاسخ ها

      • سیروان

        ولی من از اولش ازت متنفر بودم!

      • بدون نام

        شخصیت سیروان رو نمیدونم خوبه یا نه
        اما آهنگ سازیش بد نیست
        گفتم آهنگ سازیا نگفتم خوانندگی

    • حسن

      همچین میگه بقیه خواننده ها به من حسودی می کنن انگار صدای د.الف رو داره(مجله جان به سبک خودت گفتم که زحمت سانسورش نیفته گردنت)

    • بدون نام

      همچین صدایی هم نداره ، حرفی هم که زده مسخره اس مگه میشه به خاطر حرف یه نفر دیگه مجوز کنسرت یکی دیگه رو لغو کنن. بعدشم شما هنر سیروان رو با مقدم یکی میکنین؟ هر کی موسیقی خوب بفهمه می دونه کار سیروان عالیه.

    • هلینا

      بروبابا !اصلا توهین به سیروان و کارشه اگه با یکی مثله مقدم حتی مقایسه بشه.والااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج