اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۱۲۰۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

وقتی که راز جان اسنو لو رفت!

پخش فصل جدید «بازی تاج و تخت» مدتی است آغاز شده و در فاصله چهار قسمتی که از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفته، به مهم‌ترین سوال هواداران سریال پاسخ داده شده است. کیت هرینگتن بازیگر نقش جان اسنو که در یک‌سال گذشته شدیدا از لو دادن راز قهرمان قصه حتی به نزدیک‌ترین افراد زندگی‌اش منع شده بود باحضور در تاک‌شو معروف جیمی فالون، دست به اعترافات جالبی زده است.

وب‌سایت آی سینما: پخش فصل جدید «بازی تاج و تخت» مدتی است آغاز شده و در فاصله چهار قسمتی که از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفته، به مهم‌ترین سوال هواداران سریال پاسخ داده شده است. کیت هرینگتن بازیگر نقش جان اسنو که در یک‌سال گذشته شدیدا از لو دادن راز قهرمان قصه حتی به نزدیک‌ترین افراد زندگی‌اش منع شده بود باحضور در تاک‌شو معروف جیمی فالون، دست به اعترافات جالبی زده است.

وقتی که راز جان اسنو لو رفت!

در آخرین قسمت از فصل پنجم سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت»، جان اسنو به دست نگهبانان ناراضی کشته شد و طرفداران سریال را در تعلیقی طولانی باقی گذاشت. در این مدت، بارها و بارها نظریات مختلفی درباره احتمال بازگشت جان اسنو به زندگی یا مرگ حتمی او مطرح شد اما کیت هرینگتن و بازیگران سریال با حضور در برنامه‌های مختلف صریحا اعلام کردند جان اسنو مرده است.

بازیگر ۲۹ ساله باحضور در تاک‌شو «The Tonight Show» با اجرای جیمی فالون، تعریف کرده که چطور نویسندگان سریال او را از لو دادن راز جان اسنو حتی به نزدیک افراد زندگی‌اش منع کرده بودند. او در ادامه با اشاره به چالش‌هایی که سربسته نگه‌داشتن این راز برایش به همراه داشته، حرف‌های جالبی زده و اعتراف کرده به غیر از والدین و تعدادی از نزدیک‌ترین دوستانش، یک مامور پلیس هم از راز جان اسنو خبر داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج