اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۱۸۶۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پرواز کیش - تهران به خیر گذشت

هواپیمای ماهان که از کیش به مقصد تهران در حال پرواز بود، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد دچار مشکل شد و دوباره به پرواز درآمد و پس از حدود ۲۰ دقیقه برای دومین بار در این فرودگاه به زمین نشست.

خبرگزاری مهر: هواپیمای ماهان که از کیش به مقصد تهران در حال پرواز بود، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد دچار مشکل شد و دوباره به پرواز درآمد و پس از حدود ۲۰ دقیقه برای دومین بار در این فرودگاه به زمین نشست.

پرواز شماره ۱۰۴۲ کیش به مقصد تهران هواپیمایی ماهان در هنگام فرود بر باند با مشکل مواجه شد و به اجبار دوباره پرواز کرد. به گفته مسافران این پرواز، زمانی که هواپیما بر باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، با مشکل مواجه و دوباره از باند بلند شد.

این مسافر در تماس با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این لحظات مسافران بسیار نگران شده بودند، گفت: با وجودی که این هواپیما حدود ۲۰ دقیقه در آسمان تهران سرگردان بود، هیچ یک از مهمانداران پاسخی به مسافران نمی‌دادند و حتی نزدیک مسافران هم نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه در این مواقع مهمانداران و خلبان باید پاسخگوی شرایط باشند، افزود: متاسفانه مسافران بسیار ترسیده بودند اما کسی نبود که در مورد مشکل به آنها توضیحی بدهد، به همین دلیل لحظات پر از اضطرابی را پشت سر گذاشتیم.

به گفته این مسافر، پس از حدود ۲۰ دقیقه هواپیما دوباره در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و خلبان توضیح مختصری را به مسافران داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برخورد خدمه پرواز با مسافرا اصلا خوب نیست. اگه مثل زمان گذشته بود 80 درصد این خدمه از کار اخراج میشدن یا بهتره بگم که اصلا استخدام نمیشدن

    • بدون نام

      واقعا" عمر دست خود آدم نیست و همیشه در همه جا مرگ بیخ گوش ماست

    • بدون نام

      انشاالله هواپیماهای خریداری شده از راه میرسند وهواپیماهای فعلی را کنار میگذارند ومشکل مردم حل میشود.البته اگر برجام.فرجام خوشی داشته باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج