۳۳۳۰۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مهدی سلطانی در «شهرزاد ۲» بازی می کند؟

مهدي سلطاني بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در گفتگو با ما در خصوص علت موفقيت روزافزون بازيگران تئاتر در آثار سينمايي طي چند سال اخير گفت: پايه و اساس بازيگري تئاتر است و در واقع سينما از تئاتر وام مي‌گيرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مهدي سلطاني بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در گفتگو با ما در خصوص علت موفقيت روزافزون بازيگران تئاتر در آثار سينمايي طي چند سال اخير گفت: پايه و اساس بازيگري تئاتر است و در واقع سينما از تئاتر وام مي‌گيرد.

بازيگران بداهه‌سازي، شخصيت‌پردازي، خلق موقعيت دراماتيك، رسيدن به بدن و بيان قوي‌تر، تربيت حس و ... را از تئاتر مي‌آموزند. پس نسبت به كساني كه اين موارد را انجام ندادند، شانس موفقيت بيشتري خواهند داشت.

مهدی سلطانی در «شهرزاد 2» بازی می کند؟

وي تصريح كرد: اخيرا نيز سينماگران به اين نتيجه رسيدند كه تئاتري‌ها مي‌توانند كمك شاياني به آثارشان كنند.

بازيگر «شهرزاد» در مورد جديدترين فعاليت سينمايي‌اش بيان كرد: در فيلم «سال تحويل» به كارگرداني سياوش اسعدي نقش شخصيتي با نام «رسول تاجيك» را بازي مي‌كنم كه تاكنون حدود ده درصد فيلمبرداري را پشت سر گذاشتيم.

اين بازيگر درباره علت همكاري با اين فيلم اظهار داشت: از بين تمام فيلمنامه‌هاي پيشنهادي روي «سال تحويل» زحمت بيشتري كشيده شده بود و كارگردان خوبي مانند اسعدي پشت آن قرار دارد. از طرفي موضوع آن در تكريم پدر و رابطه‌اش با فرزندان است؛ بحثي كه بايد در جامعه ما بيشتر به آن توجه شود چون در حال فراموشي است.

سلطاني در بخش پاياني صحبت‌هاي خود از علت موفقيت «شهرزاد» و چگونگي همكاري با قسمت دوم آن در صورت ساخته شدن خاطرنشان كرد: اول اينكه كاربلدها «شهرزاد» را ساختند، در مورد همكاري با بخش دوم بگويم كه داستان من در بخش اول تمام نمي‌شود و در بخش دوم رنگ ديگري به خود مي‌گيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج