۳۳۳۹۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعلام زمان توزیع کتب درسی دانش آموزان

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش از پایان چاپ تمامی کتب درسی به جزپایه دهم خبر داد و گفت:‌ کتب درسی دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نیز از ۲۰ شهریور دراستان ها و از ۲۳ شهریور در تهران، شهرستان‌های تهران و البرز توزیع خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش از پایان چاپ تمامی کتب درسی به جزپایه دهم خبر داد و گفت:‌ کتب درسی دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نیز از ۲۰ شهریور دراستان ها و از ۲۳ شهریور در تهران، شهرستان‌های تهران و البرز توزیع خواهد شد.

نیک‌ روش با اشاره به اینکه تمامی کتاب های درسی دانش‌آموزان به جز پایه دهم به چاپ رسیده است افزود : دو عنوان از کتاب‌های دانش‌آموزان پایه دهم را سفارش چاپ داده‌ایم و مابقی عناوین کتب پایه دهم را به مرور به چاپخانه طرف قرارداد ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کتاب های درسی دانش‌آموزان ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای و کاردانش از طریق سامانه ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: کتاب های درسی دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نیز از ۲۰ شهریور دراستان ها و از ۲۳ شهریور در تهران، شهرستان‌های تهران و البرز از طریق کتاب‌ فروشی‌ها توزیع خواهد شد.

نیک روش در خصوص میزان ثبت کتب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه کتاب های درسی، افزود : تاکنون ۷۰ درصد دانش‌آموزان ابتدایی و پیش دانشگاهی در سراسر کشور برای دریافت کتاب های درسی سال تحصیلی آینده ثبت نام کرده‌اند.

براساس گزارش سایت وزارت آموزش و پرورش، وی ابراز امیدواری کرد: تا ۱۵ خرداد تمام دانش‌آموزان ابتدایی و پیش دانشگاهی در سامانه کتاب های درسی ثبت نام خود را انجام داده و این کار را به دقایق آخر موکول نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج