۳۳۴۵۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گوگل، بوستون داینامیکز را به تویوتا فروخت

ویدیوهای ترسناکی که از ربات‌ها در یوتیوب دیده‌اید، همگی از سوی شرکت Boston Dynamics منتشر شده‌اند. این شرکت چند سالی است که با ربات‌های‌اش، کاری کرده تا از محقق شدن «ترمیناتور» روز به روز بیشتر مطمئن شویم.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: احتمالا اسم شرکت Boston Dynamics را شنیده‌اید. ویدیوهای ترسناکی که از ربات‌ها در یوتیوب دیده‌اید، همگی از سوی این شرکت منتشر شده‌اند. شرکت Boston Dynamics چند سالی است که با ربات‌های‌اش، کاری کرده تا از محقق شدن «ترمیناتور» روز به روز بیشتر مطمئن شویم.

گوگل، بوستون داینامیکز را به تویوتا فروخت

با تمام این اوصاف، گوگل، مالک شرکت Boston Dynamics، ظاهرا می‌خواهد این شرکت را بفروشد. این طور که به نظر می‌رسد، گوگل از اینکه Boston Dynamics چند سالی است محصول درست و درمانی درست نکرده، رضایت ندارد.

طبق گزارشی که خبرگزاری «بلومبرگ» منتشر کرده، تغییرات درون سازمانی گوگل، یعنی همان قضایای شرکت الفابت و جدا شدن شرکت‌های گوگل از یکدیگر، موجب شده است تا مدیران الفابت، بررسی تازه‌ای از شرکت‌ها داشته باشند. ظاهرا وضعیت درآمدزایی شرکت‌های مختلف زیرمجموعه‌ی الفابت در چند سال آینده، زیر میکروسکوپ مدیران الفابت قرار گرفته است.

شرکت Boston Dynamics با اینکه ظرفیت بالایی در تولید تکنولوژی‌های رباتیک برای شرکت‌ها، یا حتی مصارف نظامی و خانگی دارد، اما سیاست جدید الفابت، روی بازگشت سریع سرمایه‌های‌اش تمرکز دارد.

گوگل شرکت Boston Dynamics را در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کرده بود. طبق خبر دیگری که وب‌سایت Tech Insider منتشر کرده، تویوتا با گوگل برای خرید این شرکت وارد مذاکره شده و به توافق هم رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج