adexo3
۳۳۵۰۳۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

عکس: جدیدترین موتور هارلی دیویدسون

شرکت هارلی دیویدسون بعد از ۴۴ سال اولین موتور مسابقه‌ی flat track را با مدل XG۷۵۰R معرفی کرد. موتور XG۷۵۰R روز یکشنبه به طور رسمی در اولین رقابت‌ش شرکت کرد.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: اگر شما با موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای flat track آشنایی ندارید، واقعا باید در گوگل درباره‌ی آنها جستجو کنید. موتورسواران نترس با این موتورهای قدرتمند بدرفتاری می‌کنند و در هر گوشه‌‌ای با آنها دریفت می‌زنند. همان مسابقاتی که موتورسواران در مسیرهای خاکی سر پیچ‌ها چرخ عقب موتورشان را لیز می‌دهند و حسابی حال می‌کنند. به همین دلیل، خبر یک موتور جدید از شرکت «هارلی دیویدسون» Harley Davidson که برای مسابقات flat track ساخته شده، اهمیت زیادی دارد.

عکس: جدیدترین موتور هارلی دیویدسون

شرکت هارلی دیویدسون بعد از ۴۴ سال اولین موتور مسابقه‌ی flat track را با مدل XG۷۵۰R معرفی کرد. موتور XG۷۵۰R روز یکشنبه به طور رسمی در اولین رقابت‌ش شرکت کرد.

این موتور سیکلت یک انجین دوقلوی Revolution X انژکتوری دارد که با مایع خنک می‌شود و به شکل V کنار هم قرار گرفته‌اند. موتورسیکلت XG۷۵۰R در حال حاضر فقط مخصوص رقابت در مسابقات است و فعلا برای فروش عرضه نخواهد شد.

عکس: جدیدترین موتور هارلی دیویدسون

انجین دوقلو و Vشکل Revolution X با ظرفیت ۷۵۰ سی سی برای موتور Street ۷۵۰ هارلی دیویدسون طراحی شده بود. «کریس اسکونور»، مدیر مسابقات هارلی دیویدسون می‌گوید :«پس از ده‌ها سال موفقیت با موتور XR۷۵۰ در مسابقات flat track، ما می‌دانستیم زمان آن فرا رسیده که نسل بعدی هارلی دیویدسون را برای رقابت در یکی از بهترین مسابقات اسپورت عصر حاضر بسازیم.»

عکس: جدیدترین موتور هارلی دیویدسون

«دیویس فیشر»، یک نوجوان ۱۸ ساله، اولین کسی است که سوار بر موتور XG۷۵۰R مسابقه می‌دهد. اسکونور در این باره می‌گوید: «ما یک موتورسوار جوان می‌خواستیم که سرشار از استعداد خام باشد و دیویس توانست توانایی‌اش را در کلاس GNC۲ به ما ثابت کند. ما برای اینکه بتوانیم یک استعداد نوظهور مثل دیویس را برای سری GNC۱ آماده کنیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر

      عا لی

    • بدون نام

      مدل قدیمیش یه چیز دیگه بود .

    • مجید

      ترمز جلو نداره این>>>>؟

    • حسن

      کارخانه های موتورسازی ایران هم آشغال تولید میکنندو کارشون شده مونتاژ قطعات آشغال و بی کیفیت چینی و هنوز یه موتورسیکلت که خودایران تولید کنه وجود نداره و همش آشغال و حتی از هندوستان هم عقب هستیم در ساختن موتورسیکلت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج