۳۳۵۵۲۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

این جاهای خالی

مروری بر حاشیه های تلویزیون

روزنامه هفت صبح: در میان برنامه های تلویزیونی حالا جاهای خالی وجود دارد که برخی به صورت ناامیدکننده پر شده اند و برخی دیگر صورت معقول تری پیدا کرده اند.

کسی اینا رو می بینه؟

این دیگر تکراری شده که بخواهیم از کنداکتور خالی شبکه های مختلف تلویزیون و جای خالی سریال هایی که قابلیت حداقلی برای تماشا داشته باشند بنویسیم اما شرایط این روزهای تلویزیون روی دیگری هم دارد که کمتر در رسانه ها به آن پرداخته می شود. انگار این یک پیش فرض پذیرفته شده است که فقط سریال های ایرانی باید زیر ذره بین باشند و سریال های درجه سه خارجی که دوبله می شوند و هر از گاهی فضای خالی میان دو سریال ایرانی را در کنداکتور شبکه های مختلف اشغال می کنند را نباید چندان جدی گرفت!

مروری بر حاشیه های تلویزیون

نمونه اش همین سریال «خط هوایی شمال» که چند شبی است آنتن شبکه یک را اشغال کرده است. واقعا آماری درباره مخاطبان این سریال ها وجود دارد؟ واقعا برای خود مدیران پخش شبکه یک داستان دم دستی دوبله بی کیفیت و شخصیت های تک بعدی و سرد این سریال جذابیتی دارد؟ شاید قرار است با دیدن این آثار بگوییم صد رحمت به سریال های خودمان.

عادل سینمایی

هر چه جریان نقد و اعتراض به تنها برنامه سینمایی این روزهای سینما یعنی «هفت» اوج می گیرد، در مقابل عادل فردوسی پور از تریبون «۹۰» نهایت سعی کند را می کند تا در کنار ورزشی ها و فوتبالی ها، دل سینمادوستان را هم به دست بیاورد. نمونه اش تبریک هفته گذشته عادل به کارگردان و بازیگر «فروشنده» به بهانه درخشش در جشنواره کن که اتفاقا با واکنش شهاب حسینی در نشست خبری این هفته مواجه شد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

شهاب از عادل تشکر کرد و گفت باید نشست خبری زودتر تمام شود تا به «۹۰» برسد! این جمله هم از طرف عادل بی پاسخ نماند و تنها چند ساعت بعد از این اظهارنظر شهاب حسینی، روی آنتن زنده برنامه دوشنبه شب به آن واکنش نشان داد و در برابر ابراز علاقه شهاب به برنامه اش، نسبت به کلیت سینمای ایران ادای احترام کرد. اینگونه عادل فردوسی پور به جای افخمی تبدیل به سینمایی ترین چهره این روزهای سیما شده است!

بازگشت بعد از جدایی

همین چند روز پیش بود که بهروز بقایی سوژه ستون «چهره روز» ما شد و نوشتیم که او تصمیم به قطع همکاری با برنامه «خندوانه» گرفته است. شاهد تایید خبرمان هم صرفا چند سفرنامه تصویری رضا بنفشه خواه و بیژن پسرش، نبود بلکه خود بقایی هم در گفتگویی اعلام کرده بود: «به دلیل این که خودم در آینده برنامه ای برای گروه کودک و نوجوان در شبکه دو سیما خواهم داشت، در سری جدید «خندوانه» حضور ندارم.»

مروری بر حاشیه های تلویزیون

به رغم این خداحافظی و جدایی اما چند شبی است که سفرنامه تصویری خندوانه بار دیگر با حضور بقایی روی آنتن می رود. تعداد این آیتم ها هم به اندازه ای شده که بعید است همه آنها تولیدات آرشیوی باشد و این یعنی بقایی هنوز به طور کامل از گروه رامبد جوان خداحافظی نکرده است. هر چند آیتم های سفرنامه ای او و ایده هایی مانند آنچه در قالب رصد خانه در قسمت دوشنبه شب شاهدش بودیم واقعا نیاز به بازبینی دارد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج