۳۳۵۹۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انصراف «جوزف گوردون» از پروژه جدیدش

جوزف گوردون لویت بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که قرار بود در تولید فیلم «مرد شنی» مشارکت جوید، هفته پیش انصراف داد و متذکر شد که پس از واگذار شدن این پروژه به استودیوی نیولاین که زیر مجموعه برادران وارنر است، ادامه همکاری او با سازندگان فیلم غیرممکن شده بود.

روزنامه بانی فیلم - وصال روحانی: جوزف گوردون لویت بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که قرار بود در تولید فیلم «مرد شنی» مشارکت جوید، هفته پیش انصراف داد و متذکر شد که پس از واگذار شدن این پروژه به استودیوی نیولاین که زیر مجموعه برادران وارنر است، ادامه همکاری او با سازندگان فیلم غیرممکن شده بود.

انصراف «جوزف گوردون» از پروژه جدیدش

وی گفت: من و دیوید گویر (فیلمنامه نویس «شوالیه تاریکی») توافق کرده بودیم که براساس کتاب رُمان «مرد شنی» نیل گایمن فیلمی را بسازیم و در این راه جک تورن توانا را نیز برای کامل شدن سناریو استخدام کردیم اما وقتی تهیه فیلم به نیولاین واگذار شد، فهمیدم که ایده های ما با یکدیگر نمی خواند و فیلم حاصله چیز خوبی نخواهد شد و در نتیجه کنار کشیدم. حیف شد، چون دلم می خواست در این اثر هنری مشهور کمیک بوکی سهمی داشته باشم.

وی اضافه کرد: مسایل مهمی وجود داشت که برای ما ایجاد سد کرد و یکی از آنها مسئله مالکیت پروژه «The Sandman» بود و این کار زمانی گره خورد که کمپانی برادران وارنر تمامی کاتالوگ و موجودی کمیک بوک های ورتیگو را که متعلق به دی سی کمیکز و زیر مجموعه آن است به نیولاین از زیر مجموعه های خود واگذار کرد و همان طور که پیشتر گفتم، به عینه دیدم که تغییرات حاصل از این استقبال تا چه حد وسیع است.

مسئله ای که به آرامی رخ نمود، این بود که دیدم ایده های من و نیولاین برای ساختن فیلم «مرد شنی» دیگر همخوانی ندارد و آنچه که من برای بهبودی این طرح می خواستم، لزوماً با آنچه آنها بدان اعتقاد داشتند، همخوانی نداشت. در چنان شرایطی همیشه بهترین کار این است که کنار بکشید و پای قضیه ای که می دانید پایان آن شکست و ناکامی است نمانید و از پروژه ای که با آن سنخیت ندارید، کنار بکشید.

گوردون لویت که در ۱۰ سال اخیر در پروژه های مهم متعدد دیگری هم شرکت جسته است، اضافه کرد: به رغم قطع همکاری با بانیان این پروژه باید از مجریان این طرح تشکر کنم و این را فرصتی بزرگ برای خود بنامم.

در این ارتباط باید بخصوص نام دیوید گویر را بیاورم که کار با او مرا صاحب باورهای تازه و اطلاعات زیادی کرد و پس از او باید از نیجا کی کندال، گرگ سیلورمن و به واقع هر کسی که در کمپانی دی سی کمیکز حاضر و فعال بوده، تشکر کنم. شاید تلاش های ما به بار ننشسته باشد اما من درس های زیادی آموختم و این فیلم نیز از دست نرفته است و توسط افرادی دیگر و به شکلی متفاوت و شاید بهتر ساخته خواهد شد. همه متقاعد شده اند که داستان «مرد شنی» یک چیز ابدی است و به جمع افسانه های بسیار جالب تعلق دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج