adexo3
۳۳۵۹۷۵
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

داعش وارد مرحله خطرناکی شده

دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که گروه تروریستی داعش وارد مرحله جدیدی از جنگ‌های خود شده که احتمالا به تلفات بیش تر غیر نظامیان در جهان بینجامد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که گروه تروریستی داعش وارد مرحله جدیدی از جنگ‌های خود شده که احتمالا به تلفات بیش تر غیر نظامیان در جهان بینجامد.

بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که گروه تروریستی داعش وارد مرحله جدیدی از جنگ شده است که به احتمال زیاد منجر به حمله به هدف‌های غیر نظامی در سراسر جهان می‌شود.

طی چند ماه گذشته گروه تروریستی داعش با انجام اقدامات تروریستی باعث کشته شدن بیش از ۵۰۰ تن در ۱۱ کشور از جمله بلژیک و مصر و فرانسه و آلمان و ترکیه و آمریکا شده است.

بر اساس این گزارش حملات صورت گرفته طی ماه‌های اخیر که به دست گروه ترویستی داعش در نقاط مختلف جهان صورت گرفته نشان می‌دهد داعشی‌ها وارد مرحله جدیدی شده‌اند و احتمال دارد حملات بیشتری علیه اهداف غیر نظامی صورت پذیرد.

اعضای سازمان ملل اعلام کردند تعداد عناصر خارجی تروریستی که از سوریه و عراق به کشورهایشان بازمی‌گردند افزایش یافته است و حملات صورت گرفته در پاریس و بروکسل نشان می‌دهد که این گروه تروریستی می‌تواند در چند جبهه حملاتی را انجام دهد.

در ادامه این گزارش امده است که صدها تن از عناصر خارجی گروه تروریستی به لیبی رفته‌اند و برخی دیگر به کشورهای خود بازگشته‌اند تا شاخه‌های جدید گروه‌های تروریستی تشکیل دهند به نحوی که وجود عناصری از مالزی و اندونزی در سوریه و عراق نگرانی‌هایی را در خصوص احتمال حمله به منطقه شرق آسیا برانگیخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر داعش مرگ بر ال وهاب

    • احمد

      افراد داعش هما بچه هایی هستند که نه پدر دارند نه مادر یا سر خیابان گذاشته یا توی سطل اشغالی و بیشتر در امریکا و عربستان و کشور های بی بند و بار پدر اینها امریکا و عربستا ن هسنند عاقبت باید بر گردند خانه پدریشان

    • احمد دارابیان

      مرگ بر عربستان سعودی جنایتکار مرگ بر داعش مرگ بر کشورهای که با داعش هستند مرگ بر اسرائیل

    • مهرداد

      این حرامیان داعشی چیزی جز زباله های صهیونیستی عربستانی نیسند که به حول قوت الهی بدست نیروهای متدین محافظین حرم , به درک واصل خواهند شد
      الهی امین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج