جاباما
۳۳۶۵۶
۲ نظر
۵۲۳۰
۲ نظر
۵۲۳۰
پ

فیلمبردار پناهنده را چه کسی به آمریکا برد؟

عضو ناظر مجلس بر شوراي ناظران صدا و سيما با تاکيد بر اينکه فيلمبردار پناهنده شده به آمريکا، فيلمبردار صداو سيما نبوده بلکه از اعضاي هيات همراه رئيس جمهور بوده که شخص احمدي نژاد وي را مورد گزينش و انتخاب قرار داده است.

روزنامه مردم سالاری: عضو ناظر مجلس بر شوراي ناظران صدا و سيما با تاکيد بر اينکه فيلمبردار پناهنده شده به آمريکا، فيلمبردار صداو سيما نبوده بلکه از اعضاي هيات همراه رئيس جمهور بوده که شخص احمدي نژاد وي را مورد گزينش و انتخاب قرار داده است.

بيژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار قانون، خبر منتشره درباره اينکه فرد پناهنده شده به آمريکا از فيلمبرداران صدا و سيما بوده است را تکذيب کرد و افزود: با توجه به تحقيقاتي که انجام داده‌ام فرد پناهنده شده به آمريکا، از اعضاي هيات همراه احمدي نژاد و نهاد رياست جمهوري بوده است و هيچ ارتباطي به سازمان صدا و سيما نداشته است.

عضو ناظر مجلس بر شوراي ناظران صدا و سيما تاکيد کرد که نيروهاي صدا و سيما معمولا به اينگونه سفرهاي کاري زياد مي‌روند و اين بار اول نيست و در خصوص اين تيم اعزامي صدا و سيما به نيويورک نيز با خبرنگار تيم صحبت کرده‌ام و وي نيز اين مباحث را تکذيب و اعلام کرده که همه اعضاي گروه اعزامي سازمان، به کشور بازگشته اند.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: اينطور که به نظر مي‌رسد فرد مورد نظر که به عنوان فيلمبردار يا عکاس مطرح شده است، اصلا فيلمبردار نبوده و با اين عنوان سعي در بزرگ کردن وي داشته‌اند، البته هميشه اين افراد از طرف دشمنان مورد طمع قرار گرفته و دامي براي آنها پهن مي‌شود.

وي خاطر نشان کرد: بارها پيش آمده که پليس آمريکا و FBI با اين افراد ارتباط برقرار کرده و با وعده و وعيد سعي در فريب آنها داشته ‌اند، لذا بعيد نيست که چنين اتفاقي براي فرد مورد نظر نيز رخ داده باشد.نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در خانه ملت، با بيان اينکه مسئول مستقيم اين اتفاق شخص رئيس جمهور است، يادآور شد: احمدي‌نژاد بايد پاسخگوي عملکرد نيروهاي خود باشد.

نوباوه در پاسخ به اين سوال که مسئوليت اين کار با چه کسي است؟ گفت: مسئوليت اين کار با شخص رئيس جمهور است چرا که به طور يقين خود وي گزينش اين افراد را انجام داده است.

عضو ناظر مجلس بر شوراي نظارت صدا و سيما يادآور شد: متاسفانه افرادي که تا کنون از مجلس شوراي اسلامي به صورت سنواتي در اين هيات‌ها حضور داشته‌اند، به اين سفر دعوت نشده‌اند و حتي هيچ يک از اعضاي کميسيون امنيت ملي نيز به اين گروه راه نيافته‌اند.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس نهم افزود: همه صد و چند نفري که به عنوان هيات همراه رئيس جمهور در اين سفرهمراه وي بوده‌اند به گزينش شخص احمدي‌نژاد به اين سفر رفته‌اند لذا بايد خود وي در اين باره پاسخگو باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آمریکا بیکار نیست یه آدم که به قول خودتون معلوم نیست کیه فریب بده و بگه آقا تورو خدا بیا تو مملکت ماز ندگی کن.

    • مملي

      همش تكذيب- همش تكذيب - همش تكذيب بسه بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج