۳۳۷۶۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حمایت هنرمندان از مدیر شبکه ۳ خبرساز شد

در حالی که نامه حمایت از مدیر سابق شبکه سه سیما با امضای ۱۱۳ نفر از هنرمندان سیما در رسانه‌ها منتشر شد، سه تن از این فهرست نسبت به نوع انتشار نامه ابراز نارضایتی کردند.

خبرگزاری مهر: در حالی که نامه حمایت از مدیر سابق شبکه سه سیما با امضای ۱۱۳ نفر از هنرمندان سیما در رسانه‌ها منتشر شد، سه تن از این فهرست نسبت به نوع انتشار نامه ابراز نارضایتی کردند.

پیرو انتشار نامه‌ای با عنوان حمایت از علی اصغر پورمحمدی و درخواست ابقای وی در سمت مدیریت شبکه سوم سیما، برخی از امضا کنندگان این بیانیه اظهار نظرهای متفاوتی ارائه کرده و از انتشار آن به این صورت ابراز نارضایتی کردند.

میرباقری: از نامه حمایت خبر نداشتم!

در این میان داود میرباقری کارگردان برجسته سینما و تلویزیون در خصوص امضای اطلاعیه صادره، در گفتگو با مهر ضمن ابراز بی اطلاعی از موضوع، از اینگونه اقدامات شدیداً انتقاد کرد.

وی ضمن ابراز گلایه شدید از رفتارهای غیر حرفه‌ای برخی افراد و رسانه‌ها، تأکید کرد: هیچ گونه گفتگویی با اینجانب صورت نپذیرفته و اینجانب نسبت به چنین رفتارهای خلاف اخلاق و غیر حرفه‌ای به شدت اعتراض می‌کنم.

حمایت هنرمندان از مدیر شبکه 3 خبرساز شد

دری: فقط می‌خواستم از پورمحمدی تشکر کنم

همچنین ضیاء الدین دری کارگردان شاخص که مجموعه "کلاه پهلوی" از وی در حال پخش است، به مهر گفت: منظور اینجانب تشکر از زحمات فرهنگی یکی از مدیران سیما بوده و گفتگوی صورت پذیرفته با اینجانب تنها جنبه تشکر و قدردانی داشته و اصولاً ورود و حضور هنرمندان در مناسبات داخلی رسانه را منطقی و قابل قبول نمی‌دانم و اینچنین اقداماتی را به هیچ عنوان به مصلحت جامعه هنری و فرهنگی نمی‌دانم.

لطیفی: قرار بود متن نامه را ببینم

محمد حسین لطیفی دیگر چهره شاخصی است که نام وی به عنوان امضاء کننده بیانیه منتشر شده است. وی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به نقش مدیران سیما در تعمیق و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری با ابراز گلایه از اقدام صورت گرفته اظهار کرد: به رابط خبری که درباره این موضوع تماس گرفت؛ متذکر شدم هدف اینجانب فقط قدردانی از زحمات مدیران است و می‌باید قبل از درج نام من در ذیل بیانیه، متن نهایی را ببینم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی تصریح کرد: من وقوع این گونه رفتارها در حوزه فرهنگ و رسانه را صحیح ندانسته و نمی‌پسندم.

لطیفی در پایان گفت: این امر مغایر با تشکر و قدردانی من از مدیران زحمتکش نیست و شاید اگر متن را دیده بودم آگاهانه آن را امضاء می‌کردم اما اینکه کسانی خود را نماینده تام الاختیار هنرمندان بدانند و به تشخیص خود به فهرست اسامی اضافه کنند برای من قابل قبول نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به دلیل حجم بالای نظرات کاربران سایت، نظر شما حداکثر تا 24 ساعت آینده سانسور می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج