۳۳۸۰۲۱
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

شورولت سیلورادو به روز شد +عکس

جنرال موتورز در سری جدید هر دو وانت سی یرا و سیلورادو، یک سیستم مکش هوای جدیدی جهت بهبود خنک‌کنندگی پیشرانه و حفظ عملکرد مناسب آن در تمامی شرایط اختراع کرده و بکار برده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: پس‌ازاینکه چندی پیش جنرال موتورز وانت سنگین جمس سی‌یرا ۲۵۰۰HD را معرفی نمود، این بار نوبت برادر دوقلوی سی یرا یعنی شورولت سیلورادو ۲۵۰۰HD است که راهی میدان نبرد سخت وانت‌های سنگین شود. جنرال موتورز در سری جدید هر دو وانت سی یرا و سیلورادو، یک سیستم مکش هوای جدیدی جهت بهبود خنک‌کنندگی پیشرانه و حفظ عملکرد مناسب آن در تمامی شرایط (حتی شرایط رانندگی بسیار سخت و دشوار) اختراع کرده و بکار برده است.

شورولت سیلورادو به روز شد +عکس

در این سیستم جدید، ۶۰ درصد هوای موردنیاز پیشرانهٔ توربودیزل Duramax از طریق جلوپنجره تأمین می‌شود. در این سیستم یک Ram Air (دریچهٔ هوای روی کاپوت) به خودرو اضافه‌شده که در هنگام حرکت با سرعت‌های ‌بالا در بزرگراه‌ها، هوای بیشتری به پیشرانه رسانده و درنتیجه آن را خنک‌تر می‌کند. موتور این وانت‌ها بیش از آنکه به هوای خنک نیاز داشته باشد، نیازمند هوای خشک (بدون رطوبت) و تمیز است. به همین دلیل سیستم هوا رسانی به یک جداکنندهٔ آب از هوای منحصربه‌فرد مجهز شده تا همواره هوای خشک به محفظهٔ احتراق وارد شود.

شورولت سیلورادو به روز شد +عکس

شورولت سیلورادو به روز شد +عکس

این سیستم مکش هوای جدید تاکنون به‌طور کامل در طیف گسترده‌ای از شرایط آب‌وهوایی در دنیا واقعی مورد آزمایش قرارگرفته است. ازجملهٔ این شرایط می‌توان به آب‌وهوای برفی، باران‌های شدید موسمی، هوای مه‌آلود و مناطق پر گردوخاک صحرایی اشاره کرد. مهندس ارشد جنرال موتورز «Eric Stanczak» در رابطه با سیلورادو ۲۵۰۰HD جدید می‌گوید: «این خودرو برای ارائهٔ حداکثر توانایی در سخت‌ترین شرایط مهندسی‌شده است. با این سیستم مکش هوای جدید، خریداران می‌توانند تریلری با حداکثر وزن ظرفیت کشش وانت را در یک روز گرم تابستانی در تونل آیزنهاور با سیلورادو ۲۵۰۰HD بکسل کنند.»

شورولت سیلورادو به روز شد +عکس

تونل آیزنهاور ارتفاعی بیش از ۳۳۰۰ متر از سطح دریا داشته و یکی از مرتفع‌ترین تونل‌های دنیا و همین‌طور یکی از مرتفع‌ترین جاده‌های آمریکای شمالی محسوب می‌شود.

شورولت سیلورادو به روز شد +عکس

علاوه بر موارد مذکور، فیلتر هوای خودرو نیز ۴۰ درصد از هوای اضافی واردشده به موتور را به یکی از گلگیرهای جلو می‌فرستد که در آنجا با هوای خنک ورودی ترکیب‌شده و مجدداً به پیشرانه منتقل می‌شود. بدین ترتیب موتور همواره هوای موردنیاز خود را دریافت می‌کند. حتی هنگامی‌که جلوپنجره به‌طور کامل مسدود شود. این سیستم هوا رسانی نوین موجب شده که پیشرانه در سخت‌ترین شرایط رانندگی همچنان بهترین عملکرد خود را حفظ کرده و حداکثر قدرت خود را در اختیار راننده قرار دهد.

شورولت سیلورادو به روز شد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاااااالیه

    • فریبرز

      عاشقشم ماشین های امریکایی وزاپنی ازبنزبی ام وهم بهترن خوش به حال اونی که سواراین ماشینامیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج