۳۳۸۲۴۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اظهارنظر ساعات کاری ادارات در رمضان

استاندار تهران از تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد دستگاه‌های استان تهران در حوزه اقتصاد مقاومتی خبرداد و در خصوص کاهش ساعت کاری در ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت:تصمیم گیری در این خصوص بر عهده دولت است و ما تابع سیاست‌های دولت هستیم.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران از تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد دستگاه‌های استان تهران در حوزه اقتصاد مقاومتی خبرداد و در خصوص کاهش ساعت کاری در ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت:تصمیم گیری در این خصوص بر عهده دولت است و ما تابع سیاست‌های دولت هستیم.

سید حسین هاشمی در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران گفت: تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد دستگاه‌های استان تهران در حوزه اقتصاد مقاومتی شامل ۵ عضو برنامه‌های دستگاه‌های استانی را در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار خواهند داد که پس از تایید اعضای این کمیته دستگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند و عملکرد آنها در اجرا نیز توسط همین کمیته مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: جلسات هفتگی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر برگزار می‌شود و دستگاه‌ها گزارش عملکرد خود را در این جلسات ارائه می‌کنند. یکی از دستگاه‌های مهم که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی دارد وزارت نیرو خواهد بود. این وزارتخانه هم در بخش آب و در بخش برق می‌تواند عملکرد بسیار موثری داشته باشد در همین راستا دستگاه‌های ذیربط این وزارتخانه در استان تهران گزارش‌های خود را در این جلسه ارائه کردند.

هاشمی تاکید کرد: از دستگاه‌ها درخواست شد با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در زمینه فرهنگ سازی مصرف درست آب و برق، همکاری و تعامل بیش از پیش داشته باشند چرا که این موضوع نقش بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد داشت. بی تردید کاهش مصرف در ساعات پیک و عدم استفاده شهروندان از دستگاه‌های پر مصرف در این ساعات می‌تواند در کاهش مصرف نقش مهمی داشته باشد که این امر قطعا با همکاری صدا و سیما و اطلاع رسانی محقق خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد در جلسه آتی دستگاه‌های زیرمجموعه صنعت، معدن و تجارت استان نیز گزارش و برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد. و امیدواریم همه دستگاه‌های استان قبل از ابلاغ برش‌های استانی کارهای خود را به پیش ببرند البته برش‌های استانی مبنای کار آنها خواهد بود اما امیدواریم فراتر از آن بتوانند اقدامات خود را انجام دهند

هاشمی خاطرنشان کرد: برای شهرداری تهران نیز نامه ارسال خواهد شد تا همکاری بیشتری با دستگاه‌های اجرایی همچون گاز، آب و برق جهت تسریع برنامه‌هایشان داشته باشند.

استاندار تهران در خصوص کاهش ساعت کاری در ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت: کاهش ساعت کاری از سیاست‌های دولت است و تصمیم گیری در این خصوص بر عهده دولت خواهد بود. قطعا ما نیز تابع سیاست‌های دولت هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید همت

      واقعابایدفکری جدی کرد.لااقل یکساعت کاهش بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج