۳۳۸۴۲۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نقش اسرائیل در تأخیر فروش S-۳۰۰ به ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید هیچ کشوری جای آمریکا را در سیاست خارجی اسرائیل نمی‌گیرد ولی رابطه با روسیه برای صهیونیست‌ها مهم است و تأخیر در فروش اس-۳۰۰ یکی از نتایج این رابطه راهبردی بوده است.

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان سفر ۲ روزه به مسکو، در خصوص روابط رژیم متبوعه‌اش با روسیه و تأثیرات این رابطه بر تعاملات تهران-مسکو سخن گفت.


نتانیاهو به فضای کلی حاکم بر روابط تل‌آویو مسکو پرداخت و گفت «ما از دشمنی و حتی شاید تقابل به همکاری و هماهنگی رسیدیم و تقویت روابط را ادامه می‌دهیم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جایگاه روسیه را در سیاست خارجی اسرائیل اینگونه توصیف کرد: «هیچ جایگزینی برای ایالات‌متحده (در روابط خارجی ما) وجود ندارد ولی من فقط به دنبال رابطه با یک کشور نیستم و خواهان روابط نزدیک‌تر با دیگر قدرت‌های جهانی هستم.»

بر اساس گزارش خبرنگار «تایمز اسرائیل» از کنفرانس خبری نتانیاهو، یکی از خبرنگاران موضع این سیاستمدار اسرائیلی در خصوص فروش سلاح‌های روسی به ایران را جویا شد؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تأخیر در تحویل سامانه پدافندی اس-۳۰۰ به ایران اشاره کرد و گفت: «ما بر این جریان تأثیراتی گذاشتیم.»

نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در خصوص سوریه هم سخن گفت. وی که میهمان یکی از کشورهای حامی «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه بود، گفت: «آینده اسد نسبت به آینده کشورش، در درجه دوم اهمیت قرار دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحیم رامهرمزی

      بابا به خدا اخرش نفهمیدیم مااس300 هاراتحویل گرفتیم یانه کسی درست جواب نمی دهد .یامیگن گرفتیم یامیگن درراه گرفتن هستند

    • واقع بین

      آقا جون روسها کلا وهمیشه 1شریک غیرقابل اعتماد بودن که تاریخ اثبات کرده.رفیق دزدو شریک قافله. اس300 رو برای فشار بیشتر نگه داشته بودن برای باجگیری بیشتر در صورتیکه پولشو 10 سال پیش درجا و نقد گرفته بودن.حالام میگن نصفو نیمه 1 چیزایی دادن الله العلم.بشرطیکه کارکنه.ختم کلام هروقت به روسها اعتماد کردیم ضرر کردیم.نمونه آخرش هنگامیکه همه وزرای خارجی 5+1جمع شدن همراه خانم موگرینی اعلام کنن به توافق رسیدیم دیدن خبری از جناب لاوروف وزیر خارجه روسیه نیست.همه دنبالش میگشتن.ضایع بازار شده بود.در طول تاریخ همیشه لحظه آخر ایران رو تنها گذاشتن.یا از پشت خنجر زدن.البته این خصیصه ذاتیشونه.طبیعتشون اینه.

    • حبیبالله سراوانی

      فدای دستان نازنین صنایع مهندسی موشکی بچه های سپاه اگر منتظر وچشم به غرب وشرق داشتیم خدا می داند کفار ومعاندین چه بلایی سرمان می آوردند ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج