adexo3
۳۳۸۶۴۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد آیت‌ الله هاشمی از بداخلاقی‌ سیاسی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأسف از تشدید اختلافات و بداخلاقی‌های سیاسی در سطح گروه ها و رسانه‌های وابسته گفت: نباید اجازه دهیم تا اختلافات به خصومت و کینه بیانجامد.

خبرآنلاین: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی شب گذشته در دیدار جمعی از مجمع ادواری وزرا گفت: افزایش آگاهی مردم و امنیت موجود در کشور سرمایه عظیمی برای تدوام راه است و رشد آگاهی و هوشیاری مردم، مسئولیت بیشتری برای مسئولان ایجاد می‌کند تا جامعه را به سمت سازندگی، اخلاق گرایی، و وحدت و برادری بیشتر هدایت کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با ابزار تأسف از تشدید اختلافات و برخی بداخلاقی‌های سیاسی موجود در سطح گروهها و رسانه‌های وابسته گفت: هدف بدنام کردن مخالفین، وسیله را برای آنان توجیه می‌کند، نباید اجازه دهیم تا اختلافات به خصومت و کینه بیانجامد چرا که منجر به سست شدن پایه‌های اخلاق و فرهنگ در جامعه و نهایتاً ناامیدی مردم می شود.

اهم اظهارات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در ادامه بخوانید؛

*دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه متعلق به همه مردم است. هدف دانشگاه آزاد اسلامی توسعه تحقیقات است. امروز با کمک نبوغ دانشجویان دانشمند خود توانسته‌ایم در زمینه‌های فناوری‌های نانو به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابیم که راه‌اندازی نیروگاه پلاسمایی و پیوستن به قدرت‌های عظیم انرژی ساز، یکی از آن موارد است.

*ارائه راه حل و کمک به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی بویژه رکود، بیکاری جوانان و نقدینگی، از بخش‌های اصلی و اولویت های بسیار مهم مجلس دهم باید باشد.

*{با گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان این مجمع بویژه مرحوم دکتر حسن حبیبی}: استفاده از امکانات و تفکرات جمعی، برای حل مشکلات کشور ضرورت دارد. اعضای این مجمع افراد با تجربه‌ای هستید که در مقاطع مختلف مسئولیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف اجرایی کشور داشتند و بعضاً دارند. لازم است در برگزاری این جلسات برنامه داشته و راهکارهای عملی برای حل مشکلات ارائه دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر هاشمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج