اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۹۳۲۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

Meizu M۶ با دوربین سلفی ۲۱ مگاپیکسلی

اگر شما هم عاشق تصویر سلفی هستید و هر روز وقت زیادی برای گرفتن عکس از خودتان می‌گذارد، شاید نشان دادن جزییات و افزایش مگاپیکسل دوربین جلو اسمارت‌فون برای شما بیشتر اهمیت پیدا کرده باشد.

وب سایت ترنجی - صدرا مخملی: اگر شما هم عاشق تصویر سلفی هستید و هر روز وقت زیادی برای گرفتن عکس از خودتان می‌گذارد، شاید نشان دادن جزییات و افزایش مگاپیکسل دوربین جلو اسمارت‌فون برای شما بیشتر اهمیت پیدا کرده باشد اما اسمارت‌فونی که رزولوشن بالایی داشته باشد، فعلا رونمایی نشده و باید به رزولوشن‌های عادی عادت می‌کردید. ولی اکنون یک انتخاب جدید خواهید داشت. Meizu M۶ یک دستگاه با دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در جلو و ۲۱ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی است. پس چه بخواهید تصویر سلفی بگیرید و چه بخواهید از دوربین اصلی استفاده کنید، رزولوشن نهایی برای شما ۲۱ مگاپیکسل خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

Meizu M6 با دوربین سلفی 21 مگاپیکسلی

این اسمارت‌فون 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 از نوع AMOLED دارای پردازنده MediaTek Helio P10 بوده که قدرت اصلی را پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس 2GHz همراه با Mali-T860 MP2 700MHz در کنار 3GB تامین می‌کند. باتری 2900mAh و قیمت 457 دلاری مشخصات این دستگاه را کامل خواهد کرد.

Meizu M6 با دوربین سلفی 21 مگاپیکسلی

در سال گذشته این شرکت دستگاه دیگر به نام Meitu V۴ را عرضه کرد. اکنون این دستگاه هم به نسخه‌ای بروز تر ارتقا یافته و در سال ۲۰۱۶ می‌توان آن را با دوربین ۲۱ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی تهیه کرد. Meitu V۴ همانند M۶ دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن FHD و قدرت دستگاه دقیقا همانند M۶ طراحی شده است. تفاوت اصلی در ظاهر این دو دستگاه است که سلیقه هر فرد می‌تواند انتخاب کند. V۴ با قیمت ۷۶۲ دلار عرضه خواهد شد.

Meizu M6 با دوربین سلفی 21 مگاپیکسلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج