۳۳۹۳۸۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ادعای جدید: استیو جابز خالق آیفون نیست

«نانسی پلوسی» (Nancy Pelosi) رهبر اقلیت مجلس آمریکا، ادعا کرد دولت فدرال آیفون را ساخته نه شرکت اپل و خصوصا مدیرعامل سابق آن استیو جابز.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته، «نانسی پلوسی» (Nancy Pelosi) رهبر اقلیت مجلس آمریکا، ادعا کرد دولت فدرال آیفون را ساخته نه شرکت اپل و خصوصا مدیرعامل سابق آن استیو جابز. پلوسی که در مقابل اعضای کنوانسیون ملی دموکرات در واشینگتن سخنرانی می‌کرد، گوشی آیفونی را برداشت و خطاب به کسانی که در اتاق حاضر بودند گفت: "تقریبا همه‌چیز این گوشی هوشمند از مرکز تحقیقاتی که دولت فدرال روی آن سرمایه گذاری کرده به وجود آمده است." سپس لیستی از قابلیت‌های گوشی آیفون مانند صفحه نمایش، دوربین دیجیتال، تراکم داده‌ها به صورت بی‌سیم را به مرکز تحقیقات دولت فدرال ربط داد.

ادعای جدید: استیو جابز خالق آیفون نیست

سخنان پولسی برای خیلی‌ از مردم آمریکا یادآور صحبت‌های ریاست جمهوری این کشور «باراک اوباما» در مبارزات انتخابی سال ۲۰۱۲ بود. اوباما در این کمپین اعلام کرده بود هیچ‌کس با هوش و سخت‌کوشی تجارت خود را نساخته است. او در ادامه گفته بود: "ببینید، اگر شما شخص موفقی بوده‌اید، به تنهایی به موفقیت دست نیافته‌اید. من همیشه با افرادی برمی‌خورم که باور دارند من به خاطر باهوش بودن به این مقام دست یافته‌ام. افراد باهوش بسیار دیگری هم هستند.

یا معتقدند حتما به این خاطر به اینجا رسیده‌ام که بیشتر از دیگران تلاش کرده‌ام. خوب خیلی از افراد سخت‌کوش هستند. اگر موفق بوده‌اید حتما کسی در این راه به شما کمک کرده است. در زندگی خود معلم بسیار خوبی داشته‌اید… کسی جاده را برای شما هموار کرده. اگر صاحب کسب و کار هستید، خودتان آن را نساخته‌اید. کس دیگری آن را برای‌تان ممکن کرده است. اینترنت خودش درست نشده؛ تحقیق و پژوهش دولت اینترنت را با هدف رونق کسب و کار راه‌اندازی کرده."

ادعای جدید: استیو جابز خالق آیفون نیست

این حقیقت که استیو جابز برای اولین بار به ایده‌ی گوشی هوشمند دست یافت، بر کمتر کسی پوشیده است. البته در جامعه‌ی فردگرایی مانند آمریکا مردم تمایل دارند به هر چیزی اعتبار فردی دهند. به هر روی انتظار می‌رود سخنان پولسی طرفداران مرد نابغه‌ی قرن استیو جابز را آزرده و معترض کند و از طرف دیگر بعضی را به تردید دچار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی جعفری

      اگه استیو جابز از قبر بلند نشه و ایفونو نکوبه تو صورت این یارو من مرتضی نیستم.

    • بدون نام

      خانم پولسی حرفشان کاملا درست است وحقیقت را گفته اند .
      مثلا خود ایرانی ها در بین انها هم نخبه زیاد است ولی چون پشتیبان ندارن نبوغشان هدر میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج