adexo3
۳۳۹۵۸۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مدال طلای هالیوود برای عکاس ایرانی

فرامرز قهرماني فر هنرجوي سابق انجمن سينماي جوانان ايران مدال طلاي هاليوود پي اس اِي عكاسي سه بعدي را از انجمن عكاسي آمريكا دريافت كرد.

روزنامه بانی فیلم: فرامرز قهرماني فر هنرجوي سابق انجمن سينماي جوانان ايران مدال طلاي هاليوود پي اس اِي عكاسي سه بعدي را از انجمن عكاسي آمريكا دريافت كرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، این هنرمند با اعلام خبر دریافت این مدال تصریح کرد: مدال طلای مسابقه عکاسی سه بعدی هالیوود از (انجمن عکاسی امریکا پی.اس.اِی) سومین و مهمترین مدال من در سال ۲۰۱۵ بود که آن را از پنجاه و ششمین دوره مسابقات بین المللی عکاسی سه بعدی هالیوود دریافت کرده ام.

مدال طلای هالیوود برای عکاس ایرانی

وی پیشتر نیز در سال ۲۰۰۰ میلادی با شرکت در یک مسابقه بین المللی عکاسی سه بعدی مدال اس.اس.ای SSA (Stereoscopic Society of America) را از انجمن ملی عکاسی سه بعدی امریکا کسب کرده بود.

قهرمانی فر در خصوص فعالیت های خود در انجمن سینمای جوانان ایران تصریح کرد: فعالیت های هنری خود در رشته استریوگرافی (سه بعدی) را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرده ام و کار فیلمبرداری و کارگردانی چند فیلم کوتاه سه بعدی را از سال ۱۳۷۶ در انجمن سینمای جوانان تهران کلید زدم و با توجه به علاقه خاصی که به هنر تصویرسازی سه بعدی داشتم، این رشته را به عنوان رشته اصلی کار خودم قرار دادم و هم اکنون در همین رشته فعال هستم.

این کارگردان و متخصص سینمای سه بعدی ورود فن آوری ها و تجهیزات به روز صنعت فیلمسازی را از ضرورت های سینمای کشور دانست و افزود:‌ این فن آوری ها ظرفیت های جدیدی برای سینما ی کشور ایجاد می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج