۳۳۹۶۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد از برخورد زشت خودروسازان با مردم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی‌که پیش از این چندین بار از کیفیت پایین خودروهای داخلی انتقاد کرده بود در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو هم از برخورد نامناسب خودروسازان با مشتریان انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی‌که پیش از این چندین بار از کیفیت پایین خودروهای داخلی انتقاد کرده بود در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو هم از برخورد نامناسب خودروسازان با مشتریان انتقاد کرد.

در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو گزارش ارزیابی‌های صورت گرفته از کیفیت خودروهای داخلی ارائه شد. طبق این گزارش تعداد قابل توجهی از خودروهای داخلی در سطح کیفی یک ستاره (پایین‌ترین سطح کیفی) قرار دارند.

این موضوع مورد انتقاد محمدرضا نعمت‌زاده قرار گرفت؛ به‌گونه‌ای که وی اظهار کرد چرا خودروهای تولید داخل باید در سطح کیفی یک ستاره قرار داشته باشند.

وی در این زمینه از مدیران عامل شرکتهای خودروساز حاضر در جلسه خواست برنامه‌ای برای ارتقای سطح کیفی خودروهای تولیدی ارائه و اجرا کنند.

در ادامه جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت از تحویل خودروهای معیوب به مشتریان نیز انتقاد کرده و اظهار کرد معنا ندارد شرکت خودروساز خودروی معیوب را به مشتریان تحویل داده و برای رفع عیب نیز آنها را روانه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از برخورد نامناسب پرسنل بخش‌های فروش و خدمات پس از فروش برخی از خودروسازان با مشتریان نیز انتقاد کرده و از خودروسازان خواست با برگزاری دوره‌های آموزشی آموزش‌های لازم را به پرسنل خود در این رابطه ارائه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه میدونن این حرفها ظاهر سازی است وهیچ کس از حقوق مردم در برابر خودروسازها حمایت نمیکنه.

    • سیاووش

      ،مگه خود آقای وزیر نبودند که فرمودند،هرکس خودرو نخره خاین به مملکت هست،حالا دلسوز مردم شدند،انشالله که جواب این خون هایی که از مردم در جاده ها بعلت بی کیفیت ماشین ریختن ،در قیامت پس میدن،

    • همای

      نه، خوشم اومد بالاخره وزیر محترم یه حرفی زد که مثلا بگه آره مردم ایران ، تا من هستم غم نداشته باشید.
      آقای وزیر شما از اقدامات مثبتی که تو این مدت انجام دادی هم حرفی بزن ، چه گلی به سر صنعت کشور زدی ؟؟؟؟ وزیر صنعت و انتقاد از خودرو ساز!!!!!!! باورم نمیشه ، خودتی ؟؟؟؟؟؟
      ما که میدانیم دروغی بیش نیست حرف از کیفیت و رفتار زشت!!
      خودرو سازی نور چشمان شماست. جمع کن اینها سرابی بیش نیست
      انتقادت هم بود حرفای لاف باز هم تو میزنی حرفا گزاف ؟؟؟!!!!
      خون مردم زین سبب در شیشه است. حرفهایی که زدی بی ریشه است
      یاد داری چند صباحی پیش بود صحبت ازکمپین برایت نیش بود
      یاد داری که چه گفتی آن زمان. لفظ خائن را برای مردمان !!!!

      ادامه دارد....

    • بدون نام

      بابا یکی به اینا بگه والا اگه حرف نزنن ما ناراحت نمیشیم ، دیگه خسته شدیم از این دروغا و فیلما

    • یاسر

      با سلام وخسته نباشی
      بنده خودروی سمند ای اف سون خود را پس از اینکه چراغ چکش روشن شده و خاموش گردید و دیگر استارت نخوردش بعد از تماس با 096440با کمک امداد وهول دادن روشن گردید بعد از کلاچ گرفتن حرکت کردن دو باره خاموش گردید دوباره با هول دادن روشن شده امداد عیب ماشین رو خرابی استارت زده بود بعد فردا با هزار بدبختی بردم نمایندگی پهلوان زاده در هراز آمل گفتن استارت نداریم دستگاه زدن گفتن سنسور میل بادامک عوض کردن درست نشده از کارت طلائی چهار ستاره داشته استفاده کردم فرانشیز به 40درصد رسید گفتن دیگه کاری از دست مابر نمی یاد بردم نمایندگی رهنما گفتن مانمی تونیم باهزار خواهش گفتن باید هزینه عیب یابی رو غیر کارت حساب کنی سیم کشی درست شده وبعد واسه استارت هم گفتن نداریم باید در خواست بزنیم الان هنم ماشین 5 روز اونجاست.

    • احمد

      در مورد نمایندگیها که قطعات سالم شما رو به دلیل درآمد بیشتر به راحتی تعویض میکنند تا قطعاتشون بفروشن و هیچ کسی هم پاسخگو نیست کافی شما خودتون کمی فنی باشید متوجه عرض بنده میشوید.

    • احمد

      سلام يك سمند lx ١٣/٣/٩٦ از نمايندگي تحويل گرفتم بعد از رسيدن به خانه متوجه شدم ماشين ميل موجگير سمت سرنشين متصل نيست و داستان خرابي ماشين بنده از ان تاريخ شروع شده و الان رسيده به خرابي جعبع فرمان و با ثبت بيش از ١٠ شكايت و عدم پيگيري از طرف ايرانخودرو نميدونم به كجا مراجعه كنم ماشين ٢٠٠ كيلومتر كار كرده و ان هم در مسير نمايندگي تا خانه

    • ج

      سلام ما از شرکت مدیران خودرو ماشین چری تیگو7 یکماه گرفتیم البته از ما کل مبلغو گرفتن که یک ماه تحویل دهند ولی بعد از گذشت 50 روز میگن تحویلش هنوز مشخص نیست. بعد از انصراف ما هیچ مبلغی به ما ندادند و میگن باید چند وقت بگذره. اولش که میری برای خرید با وعده های دروغین ازت هزینه میگیرن و بعدش با بی اعتناعی بهت جواب میدهند. واقعا که دروغگو هستند

    • حمید رضا

      سلام من خودرو پراید ثبت نام کردم تحویل روز نقدی اما هنوز طی بیست روز هنوز تحویل ندادن مشهد کهربایی زنگ زدم تهران میگن ما تحویل روزمون یه ماه طول میکشه خدا لعنت کنه اینا رو دمه عیدی ما رو بیچاره کردن فردا میرم شکایت کنم ازشون زورم نررسه یه چهار لیتر بنزین بر میدارم خودمو با نمایندگی شون رو اتیش میزنم به خدا خرج زندگیمو کار میکنم با ماشین همین پولو قرض کردم موندم دیگه

    • طاهره حیدری

      سلام
      من کاملا میدونم که هیچ نتیجه نخواهد داد اینجا کسی دلش بحال مشتری نمیسوزه وقتی نظر کاربران را خواندم با این وضعیت اسفبار مشکل خودمو نمیتونم بیان کنم بطود خلاصه عرض کنم که صاحب پژو 206 تیپ 5 مدل 96 که 15هزار کارکرد چندین بار بدلیل گاز نخوردن خودرو در وسط اتوبان جاموندم که خدا رحم کرده که اتفاقی برایم نیفتاده مراجعه کردم نمایندگی 1024 ایران خودرو گفتند این مدل خودرو کلن دریچه گازشون مشکل داره شما مدلهای قبل سال 90 رو بگیرید خلاصه جای عوض کردن دریچه گاز برایم ریست کردند گفتم که چرا نقص فنی رو برطرف نمیکنید گفتند اینها همه دریچه گازشون ایراد داره و اگر بنا به عوض کردن باشه باید برای همه عوض کنیم خلاصه کار ما رو یه جوری پیچوندن چند روز بعد دوباره چراغ چک روشن شد تو خیابون ماشین گاز نخورد مراجعه کردم به همان نمایندگی 1024 شهید کشوری ماشین را پذیرش کردند خلاصه بعد بررسی زنگ زدند که شما سرسیلندر ماشینتون نشتی داره باید باز بشه گفتم چرا من که ماشینم 15 هزارتا بیشتر نرفتم گفتند متاسفانه یکی از پیچهای سرسیلند محکم بسته نشده و باعث نشتی شده و باید سرسیلندر عوض بشه گفتم پس سریعتر انجام دهید بعد از دو روز زنگ زدم گفتند پیچ سرسیلندر نداریم سفارش قطعه دادیم خلاصه 12 روز خواب ماشین و هزینه بالای ایاب و ذهاب طی این مدت به ما تحمیل کردند . ابتدا شکایت در سامانه ایران خودرو ترتیب اثر داده نشد گفتن باید بری سازمان صنعت و معدن و تجارت خلاصه با گرفتن مرخصی مراجعه کردم شکایت تنطیم شده منتظر جوابم . آخه یکی نیست به درد مردم برسه یه کارخونه به این بزرگی گذاشتین اینجور جواب مردم رو میدهید حتی سازمان صنعت و معدن و تجارت یک سامانه نباید داشته باشه که بشه از طریق سامانه مشکلات خودشو بیان کنه به اندازه کافی دارید هزینه به مشتریاتون تحمیل میکنید .فقط بخاطر خدا هم که شده یکم دلسوز مردم باشید تا کی باید این خودروهای آشعال را به قیمتهای بالا به این مردم بفروشید .من به شخصه همتون رو واگزار میکنم به خدا و پشیمانم که خودرو صفر خریدم بهتر بود یه دست دوم میگرفتم حداقل زمان کمتری از من گرفته میشد. خدا خیر بهتون نده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج