۳۳۹۶۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علامه: قربانی رادیو جوان شدیم

نیما علامه خواننده پاپ گفت: در زمان ما سایت‌های زیادی وجود نداشت و هیچ‌کس هم به ما درباره قانونی یا غیرقانونی بودن این سایت‌ها صحبتی نمی‌کرد.

هنر آنلاین: نیما علامه خواننده پاپ گفت: در زمان ما سایت‌های زیادی وجود نداشت و هیچ‌کس هم به ما درباره قانونی یا غیرقانونی بودن این سایت‌ها صحبتی نمی‌کرد.

نیما علامه خواننده پاپ در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: مدت‌هاست کار آلبومم به پایان رسیده است، اما از آنجایی که پروسه دریافت مجوز آن کمی با تأخیر همراه شد، مجبور هستم تنظیم‌های آن را تعویض کنم. در واقع این روزها تمام تمرکزم را روی آلبومم کرده و قطعات را با توجه به سلیقه مخاطب به روز می‌کنم.

علامه: قربانی رادیو جوان شدیم

وی افزود: نام آلبوم را "مبارکم باشه" انتخاب کردم و در ۱۰ قطعه با امیرعلی بهادری، نوید میرزایی، محمد فلاحی و محمد افضلی همکاری داشته‌ام. خودم نیز در بخش ملودی و تنظیم نیز دستی داشته‌ام. ابتدا برای ۱۲ قطعه به توافق رسیده بودیم که در نهایت کار با ۱۰ تراک آلبوم را بستیم.

علامه همچنین به مشکلات خود و همکارانش در بازار موسیقی اشاره کرد و گفت: در زمان ما سایت‌های زیادی وجود نداشت و هیچ‌کس هم به ما درباره قانونی یا غیرقانونی بودن این سایت‌ها صحبتی نمی‌کرد و من و امثال من قربانی این سایت‌ها مثل رادیو جوان شدیم. بهتر است بگویم من تاوان نداشتن آگاهی را با جوانی‌ام دادم.

این خواننده در پایان اضافه کرد: فعلاً ترجیح می‌دهم به انتشار آلبوم فکر کنم و بعد از آن با توجه به بازخوردهای موجود و بازتاب‌ها برای اجرای صحنه‌ای برنامه ترتیب بدهیم. برای انتشار "مبارکم باشه" هنوز با شرکتی به توافق نرسیده و مشغول مذاکره هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج