۳۳۹۷۲۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

سگ‌های ولگرد تهران، خانه‌ دار شدند

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره‌برداری از نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب در حاشیه شهر تهران با ظرفیت ۵۰۰ قلاده سگ خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره‌برداری از نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب در حاشیه شهر تهران با ظرفیت ۵۰۰ قلاده سگ خبر داد.

رضا قدیمی با اشاره به احداث نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب در حاشیه شهر تهران گفت: از آنجایی که وجود چنین مجموعه‌ای در شهر تهران مورد نیاز بود، اقدام به احداث آن شد و این مرکز با ظرفیت ۵۰۰ قلاده سگ به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این مرکز شامل بخش‌های مختلفی برای نگهداری سگ‌هاست، ادامه داد: شست و شو و ضدعفونی، آشپزخانه صنعتی، اتاق عمل، کلینیک ویژه، آزمایشگاه و بخش سونوگرافی از جمله این بخش‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه سگ‌ها بین ۱۵ تا ۴۵ روز در این نقاهتگاه نگهداری می‌شوند، خاطرنشان کرد: بعد از ویزیت، جراحی و عقیم‌سازی در نقاهتگاه نگهداری می‌شوند و بعد از گرفتن دارو و آنتی بیوتیک به حامیان حیوانات تحویل داده شده یا در محیط زیست رهاسازی می‌شوند.

بنا براعلام سایت شهرنوشت، قدیمی با تاکید بر اینکه این مرکز برای اولین بار در خاورمیانه در کشور ما به بهره‌برداری رسیده، اظهار کرد: در کشورهای اطراف چنین مرکزی برای سگ‌های بدون صاحب نداریم. البته سگ‌های بدون صاحبی که در حاشیه و مرکز شهر تهران رها شده‌اند، از شهرهای اطراف به پایتخت می‌آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      ترا خدا بیاین سگ های محله درکه رو هم جمع کنین که هم خیلی زیاد هستن و هم خیلی بزرگ و ترسناک بچه ها هیچ خودمن هم میترسم وقتی این سگ ها رو می بینم

    • بدون نام

      عجب مملکتی واسه بی خانمانهاش فکری نمی کنه اما واسه سگ و گربش چرا هیهات.

    • بدون نام

      سگ های ولگرد مبارکه.
      بالاخره شما هم صاحب خانه شدید!

    • کوروش

      بهتر نبود یک همخانه برای این موجودات بی خانمان مشخص میکردید حداقل شاید بواسطه اینها بعضی از بی خانمان ها هم خانه دار میشدند

    • بدون نام

      واقعا هم کار درستیه دست همه‌ی دست اندر کاران پناهگاه‌ها و... درد نکنه که به فکر این موجودات هستن و این سگ ها هم واقعا نیاز به خونه دارن وقتی به همنوع خودمون فکری نمیکنیم چه ایرادی داره در حد توانمون به یه حیوون زبون بسته کمک کنیم؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج