۳۳۹۸۳۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

احتمال حضور آرنولد شوارتزنگر در Predator

اکنون که پروژه تولید قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های «غارتگر» (Predator) قطعی شده است، احتمال بازگشت آرنولد شوارتزنگر به این فیلم‌های ماجرایی بسیار قوت گرفته است.

وب‌سایت تک شات: اکنون که پروژه تولید قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های «غارتگر» (Predator) قطعی شده است، احتمال بازگشت آرنولد شوارتزنگر به این فیلم‌های ماجرایی بسیار قوت گرفته است.

شین بلک (کارگردان امریکایی) اطلاعات مهمی را در مورد شخصیت اصلی این فیلم با علاقه مندان در میان گذاشته است.

احتمال حضور آرنولد شوارتزنگر در Predator

شین بلک در مصاحبه با وب سایت Empire در حالی که تلاش می‌کرد تا اطلاعات چندانی را در مورد قسمت جدید فیلم «غارتگر» فاش نسازد، خاطر نشان کرد:

نامی که در حال حاضر برای قهرمان قسمت جدید فیلم «غارتگر» انتخاب کرده ام، کوئین مک‌‎ کنا (Quinn Mackenna) است. هر چند که این نام ممکن است تغییر کند.

بلک در مورد نقش آفرینی آرنولد شوارتزنگر در فیلم «غارتگر» اظهار نظر نکرده است. او تنها به این موضوع اشاره کرده است که فقط در مورد خط داستانی این فیلم با عوامل تولید به تبادل نظر پرداخته و ایده ای در مورد نقش آفرینی شوارتزنگر در این فیلم مطرح نشده است. البته عدم تایید خبر حضور شوارتزنگر در این فیلم، تنها به این مفهوم است که احتمالاً در یکی دیگر از فیلم‌های «غارتگر» شاهد هنرنمایی او خواهیم بود.

در فیلم «غارتگر» (محصول سال ۱۹۸۷)، آرنولد شوارتزنگر در نقش سرگرد الن شافر (ملقب به داچ) بازی کرد. وی فرماندهی تیم شش نفره ای از نیروهای ویژه را برعهده داشت. آنها به امریکای مرکزی اعزام می‌شوند تا گروگان‌هایی را نجات دهند که به اسارت شورشیان آن ناحیه در آمده‌اند. اعضای این تیم، هنگام انجام ماموریت خود توسط موجودات بیگانه نامرئی، شناسایی و کشته می‌شوند. داچ و بازماندگان تیم او باید جان خود را به خطر بی‌اندازند و پس از بین بردن موجودات بیگانه اهریمنی، صحیح و سالم از جنگل خارج شوند.

نسخه قدیمی فیلم «غارتگر» در زمان اکران با نقدهای منفی منتقدین و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. این فیلم علمی تخیلی اکشن ترسناک در آن زمان با بودجه‌ تقریبی ۱۵ میلیون دلار ساخته شد و در عرصه جهانی بالغ بر ۹۸ میلیون دلار فروش کرد. در سال ۲۰۰۷، هفته نامه Entertainment، فیلم «غارتگر» را بعنوان بیست و دومین فیلم اکشن بزرگ تاریخ سینما معرفی کرد.

احتمال حضور آرنولد شوارتزنگر در Predator

با وجود اینکه در ابتدا اخبار ضد و نقیضی در مورد بازآفرینی فیلم «غارتگر» مطرح شده بود، شین بلک یک سال پیش اشاره کرد که فیلم جدید دنباله قسمت‌های قبلی خواهد بود. با توجه به اینکه بلک برای ارائه اطلاعات در مورد قسمت جدید فیلم «غارتگر» به قسمت‌های قبلی اشاره کرده است، بی‌تردید احتمال حضور آرنولد شوارتزنگر در این فیلم (حتی به صورت افتخاری) وجود دارد.

بدین ترتیب، هنوز این امید وجود دارد که شوارتزنگر در نقش سرگرد داچ در قسمت جدید «غارتگر» به ایفای نقش بپردازد. این فیلم در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش عمومی در خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج