adexo3
۳۴۰۰۶۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شرط سندرز برای حمایت از کلینتون

برنی سندرز با تایید این خبر که روز سه شنبه آینده با هیلاری کلینتون دیدار و گفت وگو خواهد کرد تلویحا شرط حمایت خود از او را عزم راسخ او به برخورد با بحران های حقیقی کشور بخصوص نظام مالی آمریکا ذکر کرد.

خبرگزاری ایرنا: برنی سندرز با تایید این خبر که روز سه شنبه آینده با هیلاری کلینتون دیدار و گفت وگو خواهد کرد تلویحا شرط حمایت خود از او را عزم راسخ او به برخورد با بحران های حقیقی کشور بخصوص نظام مالی آمریکا ذکر کرد.

برنی سندرز یکی از دو نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری ا بی سی خبر دیدار خود با هیلاری کلینتون وگفت وگو بر سر حمایت مشروط خود از او را تایید کرد.

سندرز شرط اصلی خود درحمایت از کلینتون را ارزیابی اولویت های او در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد وگفت در این دیدار خواهد دید که کلینتون و رهبران حزب دموکرات تا چه اندازه حاضر و مصمم به گرفتن مواضع ترقی خواهانه در برخورد با معضلات وبحران های کشورش و دگرگون کردن حزب دموکرات این کشور خواهند بود.

وی تاکید کرد که در این دیدار انتظار دارد کلینتون را فردی مصمم و قاطع برای مقابله با چالش های اصلی و مهمی نظیر نظام مالیاتی آمریکا ببیند و اطمینان حاصل کند که آیا کلینتون حاضر خواهد بود با بستن مالیات های سنگین تر بر ثروتمندان آمریکایی آنان را وادار به پرداختن سهم عادلانه خود برای برخورد با بحران های این کشور کند یا نه .

سندرز از جمله بحران هایی را که انتطار برخورد جدی با آن را دارد به بحران کودکان فقیر آمریکایی اشاره کرد و گفت که کشورش در قیاس با سایر کشور های توسعه یافته جهان بالاترین در صد کودکان فقیر جهان را دارد.

سندرز درادامه گفت: آنچه میلیون ها نفر مردم آمریکا انتظار شنیدن و دیدنش از کلینتون را دارند این است که او تا چه اندازه مصمم است بحران های این کشور را حل کند وحزب دموکرات را از حزبی که کارش جمع آوری اعانه از نوابان ثروت این کشور است به حزبی تبدیل کند که بدرد و رنج طبقه متوسط روبه فول جامعه آمریکا توجه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر خوب که چنین دغدغه هایی دارند. همین که یک سیاستمدار در این سطح دغدغه فقر در آمریکا را دارد خیلی عالی است.

    • بدون نام

      سیاستمدارها باید به فکر مردم باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج