اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۰۳۵۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

جاده هراز ۴ خطه می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از محور هراز حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل به زودی افتتاح می شود، گفت: ۱۵ کیلومتر دیگر این پروژه هم تاهفته دولت آماده می‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از محور هراز حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل به زودی افتتاح می شود، گفت: ۱۵ کیلومتر دیگر این پروژه هم تاهفته دولت آماده می‌شود.

علی نورزاد در بازدید از محور هراز با اشاره به برنامه ۴ خطه شدن محور هراز عنوان کرد: محور هراز یکی از کوتاه‌ترین و زیباترین کریدورهای ارتباطی پایتخت و مرکز کشور به سواحل شمالی دریای خزر محسوب می‌شود و تردد متوسط روزانه ۲۱ هزار وسیله نقلیه از این محور، ضرورت افزایش ظرفیت ترافیکی آن را مشخص کرده و تبدیل کردن این مسیر به بزرگراه از طریق احداث باند دوم در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: طول این پروژه در محدوده استان مازندران ۱۰۱ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر از باند دوم مسیر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و برنامه‌ریزی شده است تا با تسریع عملیات راهسازی، نسبت به اتمام ۵۵ کیلومتر باقیمانده آن اقدام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به ۸ کیلومتر افتتاح شده در بهمن ماه سال گذشته افزود: ۱۰ کیلومتر دیگر این مسیر حدفاصل سیاه‌بیشه تا روستای ناندل به زودی به بهره‌برداری می‌رسد که متصل به همان بخشی است که در بهمن‌ماه سال گذشته زیر عبور ترافیک قرار گرفت و در مجموع ۱۸ کیلومتر پیوسته از مسیر حدفاصل سیه‌بیشه تا ناندل تکمیل شده و بهره‌برداری می‌شود.

نورزاد با تاکید بر تکمیل هرچه سریعتر این پروژه گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد با افزایش جبهه‌های کاری محدوده آمل - بایجان به صورت پیوسته در سالجاری بهره‌برداری شده و همچنین محدوده آبشار تا پلور نیز که شامل یک دستگاه تونل و راه‌های طرفین است تا پایان هفته دولت بهره‌برداری شود.

وی از تخصیص ۸۹۰ میلیار ریال اعتبار در بودجه سال ۱۳۹۵ برای این پروژه خبر داد و اظهار داشت: به منظور احداث این پروژه تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و با توجه به شرایط سخت راهسازی در این منطقه به منظور تکمیل پروژه ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ضمن اشاره به پیشرفت ۴۸ درصدی کل پروژه گفت: پروژه محور هراز حدفاصل آمل تا گردنه اما‌زاده هاشم، شامل ۲۰ دستگاه تونل به طول ۱۷ کیلومتر است که تاکنون دو دستگاه آن به طول حدود ۲ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و عملیات حفاری ۱۱ کیلومتر و لاینینگ حدود ۵ کیلومتر آن نیز انجام شده است، همچنین در این پروژه ۲۷ دستگاه پل به طول ۳.۲ کیلومتر وجود دارد که ۸ دستگاه آن به بهره‌برداری رسیده و ۶ دستگاه نیز در حال احداث است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسنی

      من مسیرم از انجاست، فقط این را می تونم ،بگم که ،وجب به وجب این جاده ادم کشته،ا گر به قبرستان های روستاهای اطراف جاده هراز بروید، حرف من ثابت میشه ، تقریبا تمام کسانی که در جوانی فوت کردند و تو قبرستان این روستاها دفن شدند در این جاده تصادف کردند وتوی این جاده کشته شدند
      .چند نفر بخاطر وضعیت بد این جاده یتیم شدند؟
      چند نفر بخاطر وضعیت بد لین جاده نان اور خانه را از دست دادند و فقیر شدند؟
      چند نفر بخاطر وضعیت بد این جاده معلول و از کار افتاده شدند؟
      تا کی مردم باید مسیر سه ساعته جاده هراز را در تعطیلات یک شبانه روز توی راه باشند؟
      ،چه کسی مسوول کوتاهی در تعریض و ایمن سازی این جاده هست،؟
      تا کی مردم این منطقه و بایستی توی این جاده جان بدند و شما سالی چند کیلومتر جاده را تعریض کنید،؟
      کدوم طرح با اولویت تر و مهم تر از تعریض این جاده در کشور وجود دارد ،؟

      چرا کسی اشک ما را نمبینه؟

    • ارش

      انشالله در دولت بیستم شاهد افتتاح ان خواهند بود،تونل ویک جاده پنج کیلومتری در محور رشت بیست ساله طول کشیده!

    • کارگر

      اگه دلشون میسوخت که این وضعمون نبود

    • احمد

      داستان های همیشگی ایران و مسئولین بی کفایت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج