۳۴۰۶۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

این ساعت استرس را کاهش می‌دهد!

مقام‌های اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC ۲۰۱۶ از افزوده شدن اپلیکیشنی جدیدی به نام Breathe به سیستم عامل جدید اپل واچ خبر دادند. اما این خصوصیت چرا برای سلامتی مهم است؟

خبر آنلاین: مقام‌های اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC ۲۰۱۶ از افزوده شدن اپلیکیشنی جدیدی به نام Breathe به سیستم عامل جدید اپل واچ خبر دادند. اما این خصوصیت چرا برای سلامتی مهم است؟

در این کنفرانس اعلام شد که در نسخه ۳ سیستم عامل ساعت‌های اپل، اپلیکیشنی ویژه برای نفس کشیدن طراحی شده است. این اپلیکیشن کار ساده‌ اما مهمی انجام می‌دهد و بر اساس تنظیمات کاربر به او یادآوری می‌کند که زمان نفس کشیدن عمیق او فرا رسیده است. تحقیقات جدید پزشکی نشان می‌دهد که یکی از راههای مهم برای کاهش استرس زندگی شهری نفس کشیدن عمیق به صورت متناوب است.

این ساعت استرس را کاهش می‌دهد!

اما خیلی از ما این مسئله را در میان شلوغی زندگی روزمره فراموش می‌کنیم. پژوهشگران علوم پزشکی در آکادمی آمریکایی پزشکان خانواده می گویند بررسی های صورت گرفته نشان داده است که تنفس عمیق موثرترین راه کار برای کاهش استرس و آرامش پیدا کردن است . تحقیق دیگری نشان می‌دهد که ۱۱ بار نفس کشیدن عمیق می‌تواند به صورت چشمگیری استرس شما را در شرایط پر‌تنش کاهش دهد.

برای رفع استرس باید با اصول اولیه تنفس صحیح آشنا بود. در هنگام دم، سیستم عصبی سمپاتیک منجر به افزایش ضربان قلب و فشار خون می‌شود. با بازدم، سیستم عصبی پاراسمپاتیک کاهش ضربان قلب و فشار خون را به همراه دارد.

به گزارش msn، کم کردن سرعت تنفس و تمرکز بر بازدم منجر به آرامش و استراحت می‌شود. تنفس عمیق از طریق بینی و دفع دی اکسید کربن از طریق بازدم، منجر به شل شدن عروق خونی و کاهش فشار خون می‌شود. انجام این نوع تنفس به مدت دو دقیقه اثرات آرامبخشی دارد. قرار است نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های اپل در پاییز عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر کسانی که در راه خدمت به بشریت تلاش می کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج