۳۴۰۷۶۴
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

دفاع وزیر احمدی نژاد از دولت روحانی

عبدالرضا مصري، نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در ارزيابي خود از عملكرد سه ساله دولت يازدهم گفت: دولت مشكلات زيادي داشت و ما نمي‌توانيم منكر اين باشيم كه دولت مشكل نداشته است زيرا دولت در شرايط سختي مسئوليت را به عهده گرفت.

ایسنا: عبدالرضا مصري، نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در ارزيابي خود از عملكرد سه ساله دولت يازدهم گفت: دولت مشكلات زيادي داشت و ما نمي‌توانيم منكر اين باشيم كه دولت مشكل نداشته است زيرا دولت در شرايط سختي مسئوليت را به عهده گرفت.

وزیر رفاه دولت احمدی‌نژاد در مصاحبه با عصر ایران با اشاره به توفيقات دولت در مهار تورم اظهار كرد: دولت یازدهم به خوبي توانست تورم را مهار كند و در زمينه سياست خارجي جدا از عهدشكنی‎هايی كه دشمن اصلي با ما دارد، توانست حركت‌های مثبتي در سياست خارجي انجام دهد.

مصري با بيان اين كه دولت مدت زيادي از عمر و وقت خود را براي پيوند با کشورهای خارجی صرف كرد و نتوانست اين موضوع را از دستور خارج كند، خاطرنشان کرد: همه دولت بحث سياست خارجي مي‌كردند؛ در صورتي كه يک نفر بايد به عنوان وزير امور خارجه به دنبال بحث سياست خارجي باشد و بقيه بايد به امور داخلي مي‌پرداختند.

نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس ادامه داد: دولت در بحث ركود توفيقي نداشت و همچنان ركود بر بازار حاكم است و بحث بيكاري به عنوان معضل جدي است كه هر روز نيز اين مسئله براي جوانان جوياي كار سخت‌تر مي‌شود. بازار و بازاری‌ها هنوز در بهت و شوك هستند و نمي‌دانند كه بايد تصميم بگيرند يا نگيرند. با بازاری‎‌ها كه صحبت مي‌كنيم، مي‌بينيم به دليل بي‌اطلاعي از اين كه دولت درباره اقتصاد چه برنامه‌اي دارد يك نوع ركود يا خمودگي در بازار حاكم شده است و اين شامل بازار مالي، مسكن، بورس و توليدات داخلي میشود.

اين نماينده اصولگرای مجلس دهم گفت: اگر فكری به حال ركود نشود، قاعدتا توليد رونق نمی‌گيرد و اگر توليد رونق نگيرد، اشتغالي نيز صورت نمیگيرد كه البته ما اميدواريم دولت در مدت باقيمانده به وضعيت اقتصاد بيشتر توجه كند و بحث‌های سياست خارجی را به وزير امور خارجه بسپارد و اگر خيری برای ما دارد يا ندارد، ما از آن گذشته‌ايم، ما كه تعهدات‌ هسته‌ای‌مان را انجام داده‌ايم و چيزی نيست كه انجام نداده باشيم و بر عکس ما طرف مقابل وعده‌های خود را انجام نداده است.

مصری ادامه داد: قبل از برجام مسئولان دولتی اعلام میكردند كه بعد از اجرای برجام ۱۵۰ ميليارد پول وارد كشور میشود. الان ما میبينيم هيچ اثری هم از اين پول‌ها نيست، چون اگر اين پول در اختيار صندوق توسعه ملی قرار بگيرد، يك انقلاب صنعتی را میتوان با آن در كشور ايجاد كرد اما می‌بینیم در حد ۶۰۰ الي ۷۰۰ ميليون دلار از هند آمده است و از بقيه پول‌ها خبری نيست. البته شايد هم آمده است و خبرهايش را نمی‌دهند و ما بیخبر هستيم.

اين وزير دولت احمدین‍‍ژاد گفت: طبيعتا همه دولتمردان از آقای ريس‌جمهور تا وزراء و معاونان علاقهمند هستند كه كاری انجام دهند اما دولت يازدهم هنوز يك استراتژی خاص ارائه نداده است كه بگويد استراتژی من اين است.

وی افزود: الان هر جا كاری و مشكلی پيش میآيد، میگويند دولت سابق مقصر بوده است. اين در حالی است كه الان اين دولت است كه بايد كار كند و جواب بدهد و تا كی میخواهيم يدك بكشيم.

مصری خاطرنشان كرد: هر چه دولت موفق باشد، برای مردم آسایش بيشتری خواهد داشت و برای اين دولت دعا میكنم و علاقه‌مند هستم. به نظر ما دولت هنوز نمیداند از لحاظ اقتصادی چه كاری انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این را میگویند یک تحلیل واقعی مردم پسند وبدون غرض.این را میگویند صداقت .افرین ودرود بر انسانهای این چنینی.درود بر محمود با این وزیرش.

    • فرهاد

      چقدر ایسنا دروغ میگوید .

    • امیرو

      اره دولت سه سال عمرشو گزاشت تا کاغذ پاره ها رو جمع کنه

    • بدون نام

      رکود گرانی وبیکاری بیداد میکنه چی میگوئد برای خودتون بابا ما توده مردم تو مملکت داریم زندگی میکنیم درد را خوب حس میکنیم چون درد میکشیم فقط احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فکر کنم گوشاتون بیشتر از چشمتون کار می کنه. بله هزار تا حرف میزد اما کدومش عملی شد یادتون رفته دلار از چند به چند رسید همینطور تمام مایحتاج عمومی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج