اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۰۷۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تنش لفظی بر سر پرونده های گمشده

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم به سخنان اخیر رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس نهم درباره پرونده‌های گم‌شده واکنش نشان داد.

خبر آنلاین: نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم به سخنان اخیر رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس نهم درباره پرونده‌های گم‌شده واکنش نشان داد.

حسن نوروزي در صحن علني مجلس گفته بود كه هفده پرونده در كميسيون اصل نود مجلس نهم گم شده است. او به پرونده هايي اشاره داشت كه در مجلس هشتم در کمیسیون مذکور باز شده بودند اما به گفته او در مجلس دهم اثري از آنها نيست.

محمدعلي پورمختار، رئيس كميسيون اصل نود در مجلس نهم در واكنش به سخنان نوروزي اين سخنان را اشتباه خوانده و گفته بود كه پرونده اي گم نشده و نوروزي در حرفش مانده است. او گفته بود كه نوروزي سوداي رياست کمیسیون اصل نود را دارد.

سخنانی که واکنش حسن نوروزي را به همراه داشت. او در گفت و گو با خبرآنلاين گفت: ايشان خيال مي‌كنند من مدعي رياست هستم و مي‌خواهد با رياست من مبارزه كند. اقاي پورمختار رئيس بماند، من از او پرونده‌ها را پيگيري مي‌كنم.

نوروزی دامه داد: ايشان هر روز به يك فرم جواب مي‌دهند،‌ يك روز مي‌گويد كه پرونده گم‌شده‌اي نيست، يك روز مي‌گويد من شكايت مي‌كنم، يك روز مي‌گويند رسيدگي شده و يك روز مي‌گويد من سوداي رياست دارم.

نماينده مردم رباط كريم و بهارستان تاكيد کرد: اصلا حرف من با ايشان نيست كه خودش را جلو انداخته است او اره اي نيست كه به ما جواب مي‌دهد.

نوروزي گفت: وقتي در مجلس به وزير اقتصاد تذكر دادم يكي از اهرم‌هاي مقاومت اقتصادي را نزاكت اقتصادي و مبارزه با مفاسد اقتصادي عنوان كردم. بحث تنها محدود به چند پرونده نيست. اصل مسلم مقاومت اقتصادي اين است كه بايد جلوي مفسده اقتصادي گرفته شود. من به عنوان مثال عرض كردم در كميسيون چنان رخ داده، در دولت يا در مجلس چنين رخ داده است.

وي با بيان اينكه من كانديداي رياست نيستم، اظهار کرد: من نام همه پرونده‌ها را ذكر مي‌كنم البته برخي از آنها در شرايط حاضر تشويش ايجاد مي‌كند. ما كه نمي‌خواهيم در ممكلت جنگي راه بيندازيم.

نوروزي برخي از پرونده هاي گم شده را اينگونه نام برد: در كيش دو بار زمين واگذار شده، يك بار در دولت آقاي خاتمي‌به متري ۱۶هزار تومان و يك بار در دولت آقاي احمدي نژاد به متري ۴۰ هزار تومان با اقساط ۶ و ۹ ساله واگذار شده است. اين زمين‌ها نه ۴۰هزار تومان است و نه ۱۶هزار تومان. الان نقد اين زمين‌ها دست‌كم ۵ يا ۶ ميليون تومان است. اينها متعلق به ملت است لذا اين واگذاري‌ها معنايي نداشته است. همچنين درباره بانك گردشگري و يك پروژه در كيش كه مبلغ پرداختي درست نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج