adexo3
۳۴۰۸۶
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

اعترافات اولیه عامل جنایت خیابان مدنی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات جنایت خیابان مدنی و اعترافات اولیه مرد جنایت کار را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر : رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات جنایت خیابان مدنی و اعترافات اولیه مرد جنایت کار را تشریح کرد.

سرهنگ خانچرلی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه دیروز ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در جریان این حادثه قرار گرفته و ۵ دقیقه بعد نخستین واحد گشت خود را به محل حادثه در خیابان مدنی رساند.

وی افزود: بررسی ها نشان داد ضارب در فاصله حدود ۷۰۰ متری، ۱۱ زن و مرد را با ضربه های چاقو مجروح کرده بود. مجروحین ۴ زن و ۷ مرد بودند که یکی از مردان بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله تحقیقات محلی از شاهدان آغاز شد و ماموران دریافتند ضارب فراری ابتدا وارد یک قصابی شده و پس از گرفتن چاقویی از مرد قصاب او را به عنوان اولین قربانی خود مجروح کرده بود. او سپس به هر فردی که در مسیرش روبرو می شد حمله ور شده و او را با ضربه چاقومجروح می کرد.

آخرین قربانی او نیز پسر جوانی بود که در برابر متهم مقاومت کرده و درحالی که دستش مجروح شده بود چاقو را از دستان ضارب فراری گرفت.

وی با اشاره به بررسی دوربین های مدار بسته محل حادثه خاطر نشان کرد: یک ساعت پس از حادثه، هویت و محل شناسایی متهم از سوی ماموران شناسایی شد و تیم های عملیاتی تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کردند.

در جریان ردیابی های پلیسی مشخص شد ضارب پس از این جنایت خود از تهران گریخته و به قم رفته است. درحالی که ماموران تمام راه های فرار متهم را بسته بودند او ۶ ساعت پس از حادثه خود را در شهر قم تسلیم کرد.

سرهنگ خانچرلی درمورد هویت ضارب گفت: متهم به نام حسین ۲۳ ساله با مادر بزرگش در خیابان شهید مدنی زندگی می کرد. او دارای سه فقره سابقه اعتیاد، زورگیری و سرقت موتوسیکلت می باشد.

حسین در بازجویی ها ی اولیه به انگیزه خاصی اشاره نکرده و مدعی است حوالی ظهر به خانه مادربزرگش رفته و به دلیل عصبانیتی که در وجودش بوده دست به این کار زده است. گذشته این فرد نیز نشان می دهد پدر او در یک کشتارگاه کار می کرده و متهم با سلاخی و کار با چاقو آشنایی کامل داشته است.

وی درباره وضعیت مجروحان حادثه نیز گفت: تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی مداوا شده و بقیه هنوز در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند البته پزشکان اعلام کرده اند حال هیچ کدام از مجروحان وخیم نیست.

سرهنگ خانچرلی در پاسخ به پرسشی درخصوص اعتیاد متهم به مواد مخدر نیز گفت: تاکنون او دراین زمینه حرف خاصی نزده است. متهم نه اعتیاد را تایید ونه تکذیب می کند. درحال حاضر او دراختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته تا انگیزه اصلی اش از این کار مشخص شود همچنین آزمایشهای لازم برای بررسی اعتیاد او انجام شده که تاکنون نتیجه آن در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با کمک متخصصان و روانشناسان زمینه های روانی ارتکاب این جنایت را بررسی کرد.

بازسازی صحنه جنایت خیابان مدنی

مرد شیشه ای که روز گذشته مرتکب جنایتی هولناک در خیابان شهید مدنی تهران شده بود صحنه جنایت را بازسازی می کند.

تا ساعتی دیگر همزمان با انتقال مرد شیشه ای که روز گذشته مرتکب به قتل یک نفر و مجروح کردن ۱۱ شهروند دیگر شده بود، حادثه خیابان شهید مدنی بازسازی می شود.

قرار است این قاتل سنگدل در محل نیز گردانده شود.

گفتنی است وی شب گذشته با تلاش ماموران پلیس شناسایی و ساعتی پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تهرانی

      پس کی می خواییییین رسیدگی کنینننننن؟؟؟؟؟؟
      تا کی اونجا آدم بکشن بعد مسئولین محترم برم و نظم و بر قرار کنن؟؟؟؟
      چند ماه پیش جگر گوشه ی ما رو تو اون خیابون کشتن!!!!!
      وضع اون محل کی می خواد درست بشههههه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سپیر

        همشهری عزیز تا زمانی که پلیس در این منطقه همیشه بعد از دعوا سروکله اش پیدا میشه اوضاع همینجوری میمونه

    • بدون نام

      امنیت که میگن همینه ها!

    • می می

      معلوم نشد 11 نفر کی بودن؟؟؟؟ چرا باهاشون درگیر شده ؟؟؟؟؟؟؟؟ خبرکامل نیست چرا میذارید؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      باور کنین این یکی رو هم مثل بقیه در ملا عام اعدام می کنند و بعدش تموم. اما دو روز بعد یه اتفاق بدتر می افته. باید دید ریشه ش کجاست. اعدام نوش دارو بعد از مرگ سهرابه.

    • pejman

      chera dorogh tahvile mardom midin in too mahale ma bood 15 nafaro ham koshte be gheyre in majroohaaaaaaaan

      پاسخ ها

      • تهرانی

        درسته اخبار هم دروغ می گه! می گن یک نفر کشته شده! این که یکی رو می کشن تو نظام آباد داره حداقل هر ماه اتفاق می افته پس اونا رو چرا تو هیچ روزنامه ای نمی نویسن و توی تلوزیون اعلام نمی کنن؟؟؟ حتما این دفعه موضوع بد تر بود دیگه!!! حالا نمی دونم چرا بازم صدا و سیما اصرار داره یک نفر کشته شده

    • زهرا

      دقیقاً الان دارم صحنه رو نگاه می کنم . اوردنش توی وحیده ی . آدم وقتی نگاهش می کنه باور نمی کنه این با این قد و قواره آدم بکشه .
      واقعاً آدم نمیدونه چی بگه .

    • هنگامه

      دنیا جای خطرناکی برای زندگی است. نه به خاطر مردمان شرور، بلکه به خاطر کسانی که شرارتها را می بینند و کاری در مورد آن انجام نمی دهند.
      البرت انشنین

    • محمد

      من برای اولین بار بوددیشب وقتی برمیگشتم ب خونه اینقدر مواظب افراد دور و برم بودم!!! فقط منتظر این بودم ی تقی ب توقی بخوره من گارد بگیرم از خودم دفاع کنم! این وبرا اون دسته از افرادی بگم ک این اخبارو دروغ میخونن! نه خیر تعدادش 12 نفر بوده و لاغیر! من متاسفانه طرف دوتا کوچه بلاتر از خونه ما زندگی میکرده .پلیس دیروز بالباس شخصی داشت ماجرارو دنبال میکرد!! و برخورد قاطعی باهاش داشت حالا کاری ب مسایل ریشه ای ندارم!

    • محمد

      دوستم الان زنگ زد گفت این حسین ک . بودش! دوران راهنمایی و همکلاس بودیم!! :-؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • mohammad

      این آدم بر اثر استفاده از مواد مخدر شیشه که خیلی توهم زاست دست به این جنایت زده واگر درحالت طبیعی بود این کار را انجام نمی داد این زنگ خطری است برای کل جامعه چون افرادی که شیشه می کشند روز به روز به تعداد آنها اضافه می شود باید قوانین سختی برای آن وضع شود(اعدام) تا کسی جرات فروش واستعمال آن را نداشته باشد.

    • بدون نام

      یارو که سه بار سابقه داشته، بازم باید راست راست تو خیابون بچرخه؟؟؟؟؟

    • زهرا خانوم

      اینجور آدما رو نباید اعدام کرد‍!باید چندسال زندانیشون کنن و درحد مرگ ازشون کاربکشن وآزارشون بدن تا بفهمن چه غلطی کردن تاوقتی اومدن بیرون قدر زندگیشونو بدونن!

    • ملاحت

      من واقعاً نمیدونم این تردید ها برای مجازات همچین عامل فسادی برای چیه؟ آیا بالاتر از گرفتن جون یه آدم بیگناه چیزه دیگه ای میتونه باشه؟؟ طرف آدم کشته یه خونوادرو بدبخت کرده 11 نفرو مجروح کرده بازم تردید برای اجرای حکم؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج