۳۴۱۰۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فشار به‌ دولت برای استفاده از افراد خاص

چند روز گذشته خبري درگوشي درخصوص استفاده از اعضاي جبهه پايداري در وزارت‌نفت منتشر شد.

روزنامه قانون: چند روز گذشته خبري درگوشي درخصوص استفاده از اعضاي جبهه پايداري در وزارت‌نفت منتشر شد. نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با بیان اینکه باید بازنشستگان وزارت نفت از این مجموعه کناره گیری کنند، گفت: «استفاده از بازنشستگان در این وزارتخانه ظلم به جوانان است».

این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: تغییراتی که در سیستم پرسنلی وزارت نفت و شرکت‌های تابعه رخ داده و پرسنل از پیمانکاری به قرارداد موقت تغییروضعیت پیدا کردند، مقداری ترس و دلهره در میان کارمندان شریف و و مکان بی ثباتی شغلی را برایشان ایجاد کرده و در معرض خطر قرار گرفته‌اند.

وروزی تصریح کرد: استفاده از بازنشستگان در شرکت‌های تابعه وزارت نفت ظلمی نابخشودنی بر جوانان است، کسانی که کار کردند و توان خود را پشت سر گذاشتند باید کنار بروند و از جوانان به جای آنان استفاده شود. افرادي كه در دولت‌ قبل و در مجلس نهم به عنوان چهره‌‌شناخته شده و نفتي حضور داشتند هركدام بالاي ۵۰ سال سن دارند و مشخص نيست معيار بازنشستگي اين افراد چه عياري دارد!

فشار بر دولت

در همين راستا به سراغ سيد حميد حسيني از مسئولان وزارت‌نفت رفتيم. رييس اتحاديه صادركنندگان نفت،گاز و پتروشيمي در گفت و گو با «قانون» تشريح كرد: در پایان كار هر مجلس، تعدادی از نمایندگانی که در کمیسیون های تخصصی حضور داشته‌اند و در آن زمینه خاص تجربه و سابقه پیدا کرده اند با برنامه ریزی دولت وارد وزارت‌خانه‌های مربوطه مي‌شوند و به طور معمول ۲۰ تا ۳۰ نفر از این افراد هم وارد وزارت نفت شده‌اند.حسيني افزود: وزارت نفت برای این افراد حكم مشاوره صادر می‌کند و در جلسات برای ارایه مشورت حضور پیدا می کنند.

رييس اتحاديه صادركنندگان نفت،گاز و پتروشيمي اذعان كرد: مساله این نیست که این افراد در واقع از یک جریان سیاسی خاص باشند و به وزارت نفت وارد شوند. وزارت نفت سعی بر این دارد که از همه جناح ها افرادی را که کارشان مرتبط با بخش نفت و گاز باشد و یا نماینده های استان های نفت خیز باشند، جذب کند.اين مقام مسئول در وزارت نفت افزود: افرادی که تا به امروز جذب شده‌اند از اعضای جبهه پایداری نبوده‌اند. حال ممکن است در میان افرادی که بعد از این جذب می شوند کسانی از جبهه پایداری نیز حضور داشته باشند ولی قرار نیست که پست خاص، معاونتی یا پست مدیریتی به آن ها سپرده شود، بلکه فقط سمت مشاوره‌ای دارند و در جلسات هفتگی شرکت خواهند کرد.

حسيني ادامه داد: این‌ها جریان جناحی‌ای نیستند که بتوانند در تصمیمات وزارت نفت تاثیرگذار باشند. حتی نظر این عده آنقدر نيز کارشناسی و موثرنيست و همان است که در سال های قبل دیده شد و بعید می دانم که در حال حاضر نیز تفاوتی داشته باشد.رييس اتحاديه صادركنندگان نفت،گاز و پتروشيمي اعلام كرد: البته بر روی دولت فشار وجود دارد و دولت نیز به معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها دستور می‌دهد که جایابی بکنند و این افراد در وزارت مربوطه مشغول به کار شوند.

آتش زدن دولت با بنزين دولت

اين خبر مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت ولي اهميت فراواني دارد؛ زيرا همين جريان مخالف دولت كه به هر عنواني در وزارت‌خانه‌ها و نهادهاي دولتي مشغول به كار مي‌شوند، با فشار بر دولت سعي مي‌كنند اشتغال جوانان را به اهرمي براي تخريب چهره روحاني در ميان اقشار مختلف جامعه بدل و از اين طريق تلاش‌هاي دولت را بسوزانند و نابود كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج