adexo3
۳۴۱۰۸۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

بازگشت دوباره مجری «صندلی داغ»

احمد نجفی می گوید : «این روزها یک برنامه گفت‌وگومحور را می‌سازم که به همان سبک و سیاق خودم است ولی قطعا «صندلی داغ» نیست. این برنامه که از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد نگاه تازه‌ای را نشان می‌دهد.»

خبرگزاری صبا: احمد نجفی می گوید : «این روزها یک برنامه گفت‌وگومحور را می‌سازم که به همان سبک و سیاق خودم است ولی قطعا «صندلی داغ» نیست. این برنامه که از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد نگاه تازه‌ای را نشان می‌دهد.»

بازگشت دوباره مجری «صندلی داغ»

احمد نجفی که چند سال برنامه «صندلی داغ» را روی آنتن سیما برد؛ مدت‌هاست در سکوت به سر می‌برد و کمتر کسی از او خبر دارد. او در گفت‌وگو با ما برای اولین بار عنوان کرد: این روزها یک برنامه گفت‌وگومحور را می‌سازم که به همان سبک و سیاق خودم است ولی قطعا «صندلی داغ» نیست. این برنامه که از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد نگاه تازه‌ای را نشان می‌دهد و قطعا طرح‌ها و ایده‌های زیادی خواهد داشت اما به دلیل کمبود بودجه اکثر برنامه‌‎ها به صورت گفت‌وگومحور است؛ البته بعضی‌ها این نوع برنامه‌ها را ارتقا داده‌اند اما بعضی‌ها هم به سبک، نوع و تعالی گفت‌وگو صدمه جدی زنده‌اند به این دلیل که موضوعات را از بین می‌برند زیرا وقتی یک موضوع در برنامه‌ای مطرح می‌شود باز در برنامه‌ای دیگر مطرح می‌شود، این تکراری بودن مخاطب را زده می‌کند. باور کنید این را بارها دیده‌ام و خیلی اذیت شدم. ما در کارهایمان یا از این طرف بام می‌افتیم یا از آن طرف بام.

این بازیگر با بیان اعلام توافق‌های صورت گرفته برای ساخت برنامه جدیدش عنوان کرد: توافق‌ها و صحبت‌های لازم برای این برنامه انجام شده است؛ فقط باید مسائل مربوط به بودجه درست شود. البته اگر مسئله‌ای هم بوده جزو کارهای خودم است و این‌طور نیست که تلویزیون بد عهدی کرده باشد. بودجه برنامه به صورت مشارکتی است و امیدوارم از این لحاظ به مشکل نخوریم. البته مشکل بودجه دامن‌گیر همه شده است و امیدوارم مدیریت جدید نگاه تازه‌ای به این امر داشته باشد تا همه این سرمایه‌ها صرف حقوق و مزایا بزرگ کردن سازمان نشود. به هر حال ما همیشه در امید هستیم ولی این راه و روش ادامه دادن به کار نیست و در نهایت به ورشکستگی می‌رسد. هر سال باید بودجه را برای مسائل مختلفی مثل حقوق‌ها بالا برد. کمبود بودجه به تولیدکننده‌ها فشار زیادی می‌آورد و این وضعیت خطرناک است. سازمان نیروهای زیادی دارد در حالی که الان با وجود این همه سیستم فنی، نیازی به کارمند نیست. رییس فعلی هم از این نظر با تجربه است؛ باید تغییراتی به وجود بیاید.

نجفی که حاضر نیست بیشتر از این درباره برنامه جدیدش توضیح دهد، ادامه داد: در زمان پخش برنامه «صندلی داغ» برنامه‌های گفت‌وگو‌محورکم بود ولی حالا به دلیل ‌بی‌پولی همه از این برنامه‌ها می‌سازند. بعضی هم به این برنامه به گونه‌ای لطمه زده‌اند که اگر کسی موضوع یا علائقی داشت و می‌خواست راجع به آن صحبت کند دیگر آن علاقه را از دست داده است و این رفتار باعث خدشه‌دار شدن برنامه‌های خوب می‌شود.

به نظرم احتیاج نیست که این همه برنامه گفت‌وگو محور تنها در پنج ایستگاه و شبکه داشته باشیم. ما باید در ابتدا برندسازی و آدم‌سازی کنیم و مجری‌های خوب داشته باشیم و این‌قدر تنگ‌نظر نباشیم که وقتی یک اتفاقی می‌افتد مانع پیشرفت بقیه شویم؛ باید این مسائل را رعایت کنیم تا اعتماد مردم به مجریان زیاد شود و حرفشان را بپذیرند. از طرفی تغییر دادن دائم برنامه‌ها و از این شاخه به آن شاخه پریدن فایده‌ای ندارد. زمانی که برنامه‌ای جذاب باشد؛ خود مدیران شبکه درخواست می‌کنند که برنامه ادامه پیدا کند. در همه جای دنیا از خدایشان است که برنامه‌های خوب تغییر نکند و با همان شیوه قبلی ادامه داشته باشد.

وی درباره ایده‌اش برای بهبود این امر توضیح داد: باید هزینه‌ها به‌شدت کم و به کیفیت اضافه شود. ما الان تعدادی شبکه دیجیتال داریم که به دستگاه دیجیتال نیاز دارند و هیچ‌کدام هم کارایی ندارند و هر روز یک بازی در می‌آورند. مسائل تلویزیون و بخش نمایش و اهداف کاملا مشخص است بهتر است کمی کمک کنند تا چند سریال خوب تولید شود. من برای برنامه خودم تلاش می‌کنم و هیچ ادعایی ندارم.

نجفی که سابقه خوبی در اجرا دارد از میان مجری‌های تلویزیون بیشتر کار فردوسی‌پور را تایید کرد و گفت: از بین مجری‌های تلویزیون کار عادل فردوسی‌پور را خیلی دوست دارم و به نظرم این تیپ شخصیت و نوع اجرایش یک ژانر قوی محسوب می‌شود چون بینش و آگاهی زیادی دارد و همواره به روز است و بی دلیل هم نیست که این همه بیننده دارد. علاوه بر این بعضی از برنامه‌های احسان علیخانی را دوست دارم و به نظرم تغییراتی در کارش داشته است؛ البته به همه باید فرصت داد تا رشد کنند.

احمد نجفی در پایان با اشاره به برنامه «خندوانه» گفت: برنامه «خندوانه» را گاهی اوقات می‌بینم ولی صلاح نمی‌دانم تا به اتمام رسیدن برنامه‌ام در آن حضور داشته باشم از طرفی مردم چه گناهی دارند که مرا در چند شبکه ببینند. به نظرم یکی از دلایلی که برنامه خوب دیده شد به‌خاطر جنوبی بازی‌هایی است که توسط جناب‌خان انجام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجری اصلی برنامه صندلی داغ داریوش کاردان بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج