اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۱۲۰۹
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

رحیمی: رقیب روحانی، احمدی‌ نژاد نیست

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس گفت: رقیب اصلی آقای روحانی در سال ۹۶، احمدی‌نژاد نیست. بعید است اصولگرایان دوباره از احمدی‌نژاد حمایت کنند.

خبرآنلاین: نماینده مردم تربت‌جام در مجلس گفت: رقیب اصلی آقای روحانی در سال ۹۶، احمدی‌نژاد نیست. بعید است اصولگرایان دوباره از احمدی‌نژاد حمایت کنند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی درباره ادعاي احتمال یک‌دوره‌ای شدن دولت حسن روحانی گفت: بخشی از این گفتمان، گفتمان مخالفان ایشان است؛ همان دلواپسانی که از ابتدا مخالف روی کار آمدن ایشان بودند و حالا هم تلاش می‌کنند دولت شکست بخورد.

رحیمی گفت: من دعا می کنم آقای روحانی در انتخابات سال بعد پیروز شده و دولت ایشان تداوم داشته باشد. اما برآورده شدن دعای من، به عملکرد دولت ایشان هم بستگی دارد. به اینکه چقدر بتواند در حوزه سیاست داخلی موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی باید بجنبد، چراکه فرصت کمی تا پايان عمر دولت يازدهم دارد، اظهار کرد: اگر مسائل داخلی سروسامان پیدا نکند، دولت آسیب می‌بیند.

نماینده مردم تربت جام و تایباد اظهار کرد: مردم واقعا مشکل معیشتی دارند و برای حل شدن مشکلشان، حزب و جناح نمی شناسند و به هر کسی که بتواند نشان دهد که می تواند مشکل را حل کند، رای می دهند.

رحیمی حمایت اصولگرایان از روحانی را نیز محتمل ندانست و تنها احتمال پیروزی آنها در سال ۹۶ را آوردن رقیب جدی با شعارهای تاثیرگذار دانست.

نماینده مردم تربت جام و تایباد درباره عملکرد سه ساله دولت يازدهم نیز اظهار کرد: عملکرد دولت آقای روحانی را باید به چند بخش تقسیم کنیم. در حوزه سیاست خارجی دولت ایشان باوجود همه فشارهای داخلی و بین المللی، گره بزرگی را از سیاست خارجی ما باز کرد. کارنامه و معدل دولت آقای روحانی در عرصه سیاست خارجی، قابل پذیرش و بسیار خوب است.

وی ادامه داد: اما در حوزه داخلی و در مباحث اقتصادی، ‌عملکرد دولت ضعیف بوده است. دولت نتوانسته آنطور که باید و شاید به دغدغه‌های معیشتی مردم پاسخ بدهد. اگر به بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها مراجعه کنید می‌بینید که مردم از عملکرد اقتصادی دولت راضی نیستند. درست است که تورم مهار شده و بخشی از فعالیت‌های زائد دولت قبل که بودجه را می‌بلعید و اجازه نمی‌داد فعالیت‌های عمرانی مورد توجه باشند، نیز اصلاح شده است اما هم به دلیل کمبود اعتبارات و افت قیمت نفت و هم به دلیل توجه بیش از حد دولت به مسائل بین‌المللی و توجه کمتر به مسائل داخلی،‌ عملکرد دولت در عرصه اقتصادی قابل قبول نیست.

رحیمی افزود: ضعف دیگر، مدیران دولت آقای روحانی هستند. آقای روحانی متاسفانه به پیام تغییر مردم توجه لازم را نشان نداد. هنوز هم خیلی از مدیران در سطوح میانی و پایینی همگام با دولت عمل نمی‌کنند و این باعث شده است نوعی سرخوردگی و دلسردی در میان مردم به وجود آید.

وی اظهار کرد: مردم وقتی به یک دولت جدید رای می‌دهند،‌ انتظار دارند مدیران با دولت جدید همگام باشند؛ نه اینکه سیاست‌ها،‌ رفتار، گفتار و عملکرد آنها تطبیقی با سیاست‌های دولت آقای روحانی نداشته باشد. در استان خراسان رضوی تا حدودی با این مشکل مواجه هستیم و هنوز و پس از سه سال برخی از مدیران هماهنگی لازم با دولت مرکزی را ندارند و سیاست‌های دولت را برنمی‌تابند.

رحیمی گفت: دولت باید در زمان باقیمانده به هماهنگ‌سازی مدیران در مناطق مختلف با سیاست‌های دولت تلاش کند و همینطور باید دغدغه‌های معیشتی مردم را در سرلوحه امور خود قرار دهد. کاری انجام دهد که مردم تغییر محسوسی در زندگی خود داشته باشند. این کار شدنی است و دولت این توان را دارد که اقدامات تاثیرگذاری در حوزه اقتصادی انجام دهد. مثال می زنم. بخش قابل توجهی از مردم که استحقاق دریافت یارانه دارند در بسیاری از شهرستان ها حذف شده اند، یا سبد کالا برای خیلی از مردم عادلانه نیست و افرادی که واقعا مستحق هستند دریافت نمی‌کنند. این وضعیت بازتاب های خیلی منفی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در استخدام ها توجه بیشتری داشته باشد، گفت: نیروهای زائدی در دولت قبل استخدام شده و برای دولت کنونی تبدیل به معضل شده‌اند، این افراد باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه حرفهاشون درست بود

    • بدون نام

      راست گفته بنده خدا .چون احمدی نژاد رقیبی نداردکه بخواهد رقیب کسی باشد.او تک است وما مردم هم رقیبی برای او نمی‌بینیم.

    • بدون نام

      خجالت بکش تاکی میخوآهید ... خودتون به دولت قبل برچسب بزنید

    • بدون نام

      دنیا فقط محمود احمدی نژاد

    • انس

      اینایی از محمود طرفداری میکنن.قلبشون سیاهه

    • محمد تقی

      احمدی‌نژاد دلسوز جامعه بود ماهمایتش میکنیم ولی وضعیت الان جامعه ما خط قرمز هستش مردم خیلی تو سخت دارند زندگی میکنند

    • بدون نام

      فقط احمدی‌نژاد رو کم داریم با کاپشنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج