۳۴۱۴۴۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بازگشت «پنجاه کیلو آلبالو» به سینماها؟!

با وجود مخالف علی جنتی نسبت به محتوای این فیلم و عدم تمدید اکران آن در سینماهای کشور، ولی سینماتیکت اقدام به فروش بلیط این فیلم در برخی سینماهای شهرستان کرده است.

خبرگزاری تسنیم: با وجود مخالف علی جنتی نسبت به محتوای این فیلم و عدم تمدید اکران آن در سینماهای کشور، ولی سینماتیکت اقدام به فروش بلیط این فیلم در برخی سینماهای شهرستان کرده است.

بازگشت «پنجاه کیلو آلبالو» به سینماها؟!

علی رغم اینکه چندی پیش وزیر ارشاد بعد از تماشای فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» در اعتراض به محتوای این فیلم گفته بود: اعطای پروانه نمایش به این فیلم از اشتباهات بزرگ شورای پروانه نمایش بود؛ چرا که این فیلم فروپاشی و سقوط خانواده را ترویج می‌کند و با آرایش نامناسب بازیگران الگوی نامناسبی ارائه می‌دهد ولی به تازگی سینما تیکتاقدام به فروش بلیط های این فیلم در سینماهای برخی شهرستان ها کرده است که باید منتظر اقدام مسئولین در این زمینه بود.

این اقدام سایت سینما تیکت در حالی انجام می شود که حبیب ایل بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی نیز درباره تمدید زمان اکران این فیلم گفته بود: نمایش «پنجاه کیلوآلبالو» در تهران تمام شده و با ادامه نمایش آن موافقت نشده است. همچنین ابلاغ کردیم فیلم هر کجای دیگری که نمایش دارد؛ باید نمایش آن متوقف شده و فیلم از سینماها جمع‌آوری شود.

داستان این فیلم از مجلس عروسی مرجان آغاز میشود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد.

این فیلم بعد از اکران عمومی با واکنش تند رسانه ها نسبت به مضمون ضداخلاقی و ضدارزشی مواجه شد؛ اعتراضی که در نهایت باعث شد که شخص وزیر ارشاد خود دستور توقف اکران آن را صادر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محموداسماعیلی

      اگه قرارباشه اکران نشه یک فیلم از اولش نزارن نه وقتی کل تهران دیدنش بعداقدام به جلوگیری کنن

    • بدون نام

      به نظر من این فیلم الیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج