adexo3
۳۴۱۷۹۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

قطع تلفن و موبایل مشترکان غرب تهران

ارتباط تلفن و موبایل مشترکان تهران در شمال غرب تهران، به دلیل انفجار لوله گاز در منطقه شهران، قطع شده است.

خبرگزاری مهر: ارتباط تلفن و موبایل مشترکان تهران در شمال غرب تهران، به دلیل انفجار لوله گاز در منطقه شهران، قطع شده است.

داوود زارعیان، معاون شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: به دلیل انفجار لوله گاز شمال غرب تهران در منطقه شهران در محل حفر تونل مترو، در بامداد امروز جمعه، خطوط انتقال فیبرنوری مرکز شهید کاظمیان مخابرات استان تهران دچار قطعی شده است.

وی با بیان اینکه در این منطقه حدود ۵۵ هزار خط تلفن ثابت فعال است گفت: به دلیل این رخداد، بخشی از این شماره ها هم اکنون قطع شده است و برخی شماره ها اختلال دارد.

معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه به دلیل آتش سوزی اجازه ورود به این منطقه به ماموران مخابراتی داده نشده است افزود: به محض مهار آتش سوزی، شرکت مخابرات ایران اقدامات بازگرداندن ارتباط به این منطقه را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل این آتش سوزی، ارتباطات مشترکان همراه اول در منطقه شمال غرب تهران نیز دچار مشکل شده است ادامه داد: به محض اینکه نیروهای امدادی و انتظامی، اجازه ورود به منطقه را بدهند، همراه اول نیز اقدامات فنی لازم برای رفع قطعی را اجرایی می کند و به دلیل استفاده از تجهیزات رادیویی، به طور قطع، رفع اختلال در ارتباط موبایل مشترکان سریعتر قابل برطرف شدن است.

گفته شده است که امکان استفاده از رومینگ ملی برای مشترکان همراه اول توسط ایرانسل در منطقه شهران ایجاد شده است.


خسارت انفجار لوله گاز به شبکه مخابرات/رفع اختلالات موبایل تا فردا

درپی بروز قطعی و اختلال شبکه مخابرات در منطقه شهران تهران به دلیل انفجار لوله گاز، مدیر روابط عمومی مخابرات تهران، از رفع مشکل ارتباطی مشترکان همراه اول دراین منطقه تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

محمدرضا بیدخام با اشاره به اینکه به دلیل این سانحه، بالغ بر ۵۵ هزار خط تلفن ثابت در مرکز شهید کاظمیان در منطقه شمال غرب تهران مختل شده است اظهار داشت: حجم خسارت وارد آمده به شبکه انتقال فیبر مخابرات، بالا و قابل توجه است که تا زمان رفع مشکل، نمی توان زمان مشخصی را برای بازگرداندن ارتباط تلفنی مشترکان در این منطقه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون علاوه بر مشترکان تلفن ثابت، ارتباط مشترکان همراه اول در این منطقه نیز دچار مشکل شده است اضافه کرد: پیش بینی می شود که ظرف ۲۴ ساعت آینده بتوانیم مشکل ارتباطی مشترکان همراه اول را رفع کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران افزود: البته با تمهیدات درنظر گرفته شده، مشترکان همراه اول می توانند از طریق ارتباط رومینگ به شبکه ایرانسل و رایتل، متصل شوند.

وی خاطرنشان کرد: به محض اجازه ورود به منطقه، عملیات بازسازی شبکه فیبر مخابرات آغاز می شود.

به گزارش مهر، بامداد امروز جمعه، لوله گاز شمال غرب تهران در منطقه شهران در محل حفر تونل مترو دچار انفجار شد. در پی این انفجار، خطوط انتقال فیبرنوری مرکز شهید کاظمیان مخابرات استان تهران دچار قطعی شده است.

در این زمینه اپراتور همراه اول نیز در اطلاعیه ای با اعلام اختلال مشترکان در این منطقه که از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز جمعه ۲۸ خردادماه رخ داده است، ضمن عذرخواهی از مشترکان، اعلام کرد: به محض صدور مجوز ورود از سوی نیروهای امدادی و انتظامی به منطقه، اقدامات فنی لازم برای رفع قطعی، اجرا می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه انفجار شده برق و اب و گاز و تلفن قطع شده اگه حادثه جدی تری مثل زلزله اتفاق افتاد چی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج