اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۲۱۱۷
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

صدای سوت حمله به دولت بلند شده‌!

سخنگوی دولت و سخنگوی قوه قضائیه وقت زیادی از زمان جلسات خود را به تکذیب اعاهای رسانه‌های تندور اختصاص می‌دهند اما همزمان با همین جلسات، دروغ دیگری در رسانه‌ها منتشر شده است تا به دولت ضربه بزند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی دولت و سخنگوی قوه قضائیه وقت زیادی از زمان جلسات خود را به تکذیب اعاهای رسانه‌های تندور اختصاص می‌دهند اما همزمان با همین جلسات، دروغ دیگری در رسانه‌ها منتشر شده است تا به دولت ضربه بزند.

گرچه سایت جهان نیوز توقیف شد اما اصولگرایان پیش از این نشان داده‌اند که این توقیف‌ها تاثیری در عملکردشان ندارد و به‌زودی به عرصه رسانه باز می‌گردند. ستادهای عملیات روانی علیه دولت البته فقط جهان‌نیوز نبود اما این رسانه یکی از رسانه‌هایی بود که بعد از ناکامی مدیرانش در انتخابات مجلس شورای اسلامی، آتش توپخانه خود را علیه دولت تندتر کرد.

پیش از این محمدباقر نوبخت گفته بود اتاق های فکر علیه دولت تشکیل شده است و هر هفته روزهای شنبه تصمیم می‌گیرند که در آن هفته چه اتفاقی بیفتد که از آن استفاده کنند؛ مسئله‌ای که معاون سیاسی وزیر کشور نیز آن را تایید کرده بود.

حالا دیگر تعداد اخبار ناردستی که علیه دولت منتشر می‌شود از شماره گذشته است. یک رسانه ازبرداشت از برادر رییس جمهور می‌گوید و یک رسانه از توزیع سکه‌های بهار آزادی توسط همسر رئیس جمهور و یک رسانه از مدرک جعلی او، حجم اخبار آنقدر زیاد است که گویا خبر تغییر رییس دفتر رییس جمهور یا حتی طرح موضوع یک دوره ای بودن دولت روحانی در میان این خبرسازی‌ها آنچنان تاثیری ندارد. تقسیم کار شده است. هر کدام یک موضوع را به عنوان خبر اصلی انتخاب می‌کنند تا آتش توپخانه خود را به صورت دولت نشانه روند.

روزنامه اصلی این جریان که از بودجه بیت‌المال ارتزاق می‌کند و باید در مسائل سیاسی بیطرف باشد، در ده شماره اخیر در پنج شماره خود به موضوع پرداخت حقوق بالا در دولت در تیتر یک خود پرداخته است. این در حالی است که پیش از این و در سال ۹۲ وقتی بعضی نمایندگان مجلس در تحقیق و تفحص به حقوق ده‌ها میلیونی برخی مدیران تامین اجتماعی اشاره کرده بودند، این مسئله حتی در حد یک خبر کوتاه نیز مورد توجه قرار نگرفت.

دیگر روزنامه مشهور این جریان که مدیر آن از نمایندگان مجلس نهم است در انتخابات تهران به مجلس دهم راه نیافت، این روزها یکی دیگر از بازوهای خبرسازی علیه دولت است.

تیترهای یک توهین‌آمیز علیه رئیس جمهور ایران مثل «به افتخار سیمان» «برو کار می‌کن» و.... تیترهای تمسخرآمیز علیه وزیر امور خارجه ایران مثل «ضعیف» (بر وزن ظریف) و «فراموشی» در حالی در صفحه یک این روزنامه منعکس می‌شود که مدیران این روزنامه از جمله متهمان اصلی افزایش نجومی قیمت پراید، حرف و حدیث‌ها درباره مدرک تحصیلی و ده‌ها پرونده دیگر در دولت گذشته هستند.

بدون شک از نظر فشار مخالفان داخلی، روحانی وارد سخت‌ترین سال دولت خود شده است. جا افتادگان از قدرت بیشتر از هر زمانی به دولت او حمله می‌کنند تا رویای دولت یک دوره‌ای را محقق کنند. در این مسیر برای آنها هر ابزاری مجاز است. چنانچه در هفته گذشته و بعد از اعتراض هواداران یکی از تیم‌های پایتخت به وزیر ورزش، موجی از حملات علیه دولت آغاز شد در حالیکه گودرزی گزینه اول روحانی برای وزارتخانه نبود و بعد از معرفی چند گزینه، مجلس اصولگرا، گودرزی را پسندیده بود.

دولت روحانی البته تا به حال واکنشی به این حملات نداشته است. گرچه تا به حال این حملات تا این اندازه شدید نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... کاش دولت چهار ساله باشه

    • بدون نام

      کاش برای یکبار هم که شده عمر دولت در ایران ، چهارساله بشه که هم دولتیها حساب کاردستشون بیاد وفکر نکنند دولت در ایران هشت ساله وانتخابات برای چهار سال دوم یک مانور سیاسیه .....
      خدا یک بلایی به جونشون می انداخت که مردمو اینقدر فریب ندهند .....

    • بدون نام

      چرا نام روزنامه ها را افشا نمیکنید تا ملت بفهمن وبدونن دشمن دولت کوشا وصادق کیها هستند تا کی نباید بی پرده واقعیتها را باید بدانیم.

    • بدون نام

      ضعیفترین دولت خصوصا در بخش اقتصادو اشتغال.

    • بهار

      در زمان دولت فعلی 1نفت افت کرد 2 طلاق زیاد شد بی کاری بینهایت شد قدرت خرید 0 شد همه چیز گران شد پشت سر هم بورس به خواب رفت مسکن معلق ماند سهام عدالت افت کرد خریدو فروش نشد پول بیطل مال حدر رفت داعش ایجاد شد امنیت در جهان پایین اومد کارخانجات طعطیل شدند بیمه ها گران شدند خلاصه همه چیز ها را خراب کرد وقتی یک شرط رنج باز حرفه ای وارد بازی میشود آینده نگری میکند احمدی نژاد تمام راها را برای دشمن بسته بود طرف مقابل در حال باخت بود از زمان روحانی تمام راه ها را باز کرد و به طرف مقابل را قدرتمند کرد و کیشهای زیادی به روحانی داده میشود این یعنی باخت ...

    • علیرضا

      "دولت کوشا و صادق" منظورت همون دولتیه که شب پرداخت یارانه براش مصیبت عظماست ,اونوقت به مدیران خاصش حقوق۲۳۴میلیونی میده؟

    • بهروز

      من نمی دونم چرا مافقط انتقاد می کنیم فشارهای خارجی را فراموش میکنیم حمله دلواپسان منفعت طلب رانادیده میگیریم تا یکسری آدم منفعت طلب که همه چیزوبرا خودشون میخواد وضع همینه لااقل مارا از خطراوارگی جنگنجات دادن این دولت

    • بدون نام

      در جواب بهروز باید گفت چرا فشار خارجی بر سر مردم بدبخت و بیچاره وارده شده چرا سر اقازاده ها که حقوقهای سیصد ملیونی میگیرن وارد نشده هربلایی که می یاد سر مردم بدبخت می یاد یه سپرده بانکی داریم ماهی یه هشصد میگیریم اونم دارن کم میکنن

    • جمشید

      احسنت بهار صددرصد موافقم هزاران لاییییک

    • مژده

      بهروز اینا کسانی هستند که چیزی از سیاست نمیدانند فقط غور میزنن اگر۴۵ تومن گیریشون نیاد زمین وزمان به مهم میبافند پاکترین خالص ترین وبا ادب ترین با اعتبارترین وبا اعتماد ترین دولت دولت روحانی وخاتمی بزرگوار بود

    • بدون نام

      مژده تو حیف شدی با این همه سیاست و دانشت

    • بدون نام

      بهروز ومژده مگر زمان احمدی نژاد جنگ بود که کشور را از جنگ دور کرده.اتفاقا دشمن الان گستاختر شده.در دولت قبل جرات عرض واندام نداشت.

    • بدون نام

      توی این چندین دوره ریاست جمهوری هر سال وضعیت اکثریت مردم بدتر شده، حالا تو سر هم بزنیم بگیم این بهتره یا اون. چه فرقی میکنه کسی که دلسوز مردم باشه بهتره ولی متاسفانه از این افراد توی دولتها خیلی کم استفاده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج