adexo3
۳۴۲۵۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جزییاتی از حادثه تروریستی امروز چابهار

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تروریست ها قصد ورود به محل برگزاری نماز جمعه و عملیات تروریستی را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و بسیجی عامل آنها شناسایی و بهدرک واصل شد.

خبرگزاری مهر: معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تروریست ها قصد ورود به محل برگزاری نماز جمعه و عملیات تروریستی را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و بسیجی عامل آنها شناسایی و بهدرک واصل شد.

رجبعلی شیخ زاده با تشریح جزئیات حادثه تروریستی امروز جمعه در بندر چابهار اظهار داشت: ماموران انتظامات مسجد امام حسین (ع)در یکی از وروردی های ایست و بازرسی منتهی به محل برگزاری نماز جمعه به یک نفر که لباس مبدل نظامی بر تن داشته مشکوک می شوند.

وی گفت: فرد تروریست پس از شناسایی اقدام به فرار کرد که مورد تعقیب ماموران قرار گرفته و پس از بی توجهی به فرمان ایست و تیر اخطار هوایی، مورد هدف گلوله قرار می گیرد و سپس جلیقه انفجاری منفجر می شود.

وی افزود: متاسفانه دو بسیجی سلحشور که یکی شیعه و دیگری اهل تسنن بودند، به دلیل نزدیکی با عامل تروریستی با فاصله زمانی از یکدیگر به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: همچنین استوار محمد رضا حسین آبادی از ماموران نیروی انتظامی حاضردر محل نیز که قصد کمک به نیروهای بسیجی را داشت بر اثر اصابت ترکش های انفجاری مصدوم شده است.

وی افزود: سه نفر خواهر و برادر نیز که قصد عبور از خیابان را داشتند به دلیل موج انفجار و اصابت ترکش بمب زخمی و شوکه شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

شیخ زاده بیان داشت: دشمن قصد دارد با این اعمال ننگین خود میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند اما باید بداند که ملت یکپارچه با هوشیاری خود هیچگاه اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • می می

      دیوونه ست دیگه دشمن !!!!

    • حسين

      شيعه و سني نداره ايشالله كه هردو مهمان رسول لله شوند در ضمن يكي دانش آموز و ديگري دانشجو بودن (واقعا حيف آدم دلش ميسوزه كه چه مرد هايي جانشان را براي آرامش ما ميدن و ما بي تفاوت!!!)اصلا خبر داريم كه لب مرز ها چه چقدر ما شهيد ميديم
      اصلا خبر داريم اگر اين سربازان و شهدا نباشن ما جرات نداريم راحت بريم تو خيابون(هر لحضه امكان انفجار و ...)
      ولي دشمن اينو بدونه اينجا افغانستان و پاكستان و عراق و ... نيست اينجا ايرانه با مردمي كوشا هوشيار و خردمند
      اگر ما برنامه ريزي كنيم ميتونيم حتي اگر مخالف طراح هاي دولت هستيم ميتونيم حزب تشكيل بديم.براي ارتقاي ايران چرا دشمنان خونين ايران و اسلام براي ما پلن بريزن. مرسي

    • soha

      چقدرزیبا ست این همبستگی شیعه وسنی ،ی جوون شیعه ویکی اهل تسنن ک فداکاری کردند جان صدهانمازگذاران رو نجات دادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج