۳۴۲۶۵۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

جت خصوصی جدید لوکس بوئینگ +عکس

تصور کنید خانه لوکس ۲,۴۰۰ فوت مربعی با قابلیت پرواز در اختیار دارید و می توانید ۳۹ نفر از دوستان نزدیک خود را در کمتر از ۱۷ ساعت به هر نقطه ای از جهان ببرید.

عصر ایران: تصور کنید خانه لوکس ۲,۴۰۰ فوت مربعی با قابلیت پرواز در اختیار دارید و می توانید ۳۹ نفر از دوستان نزدیک خود را در کمتر از ۱۷ ساعت به هر نقطه ای از جهان ببرید. ماه آینده گروه هوانوردی HNA چین نخستین جت خصوصی بوئینگ ۷۸۷-۸ جدید را دریافت خواهد کرد که این تصور را به حقیقت تبدیل می کند.


جت خصوصی جدید لوکس بوئینگ +عکس

بوئینگ ۷۸۷-۸ BBJ از دامنه پرواز ۹,۸۰۰ مایلی (۱۵,۷۷۱ کیلومتر) حتی در شرایطی که ۴۰ مسافر، بار و سوخت را حمل می کند، برخوردار است. با مدت زمان پرواز حدود ۱۷ ساعت، این هواپیما قادر است تقریبا به هر مقصدی در جهان دسترسی داشته باشد.

از زمان آغاز تا پایان پروژه، شرکت مدیریت هوانوردی کسترل بر روند ساخت این جت خصوصی بوئینگ ۷۸۷ نظارت داشته است. اگرچه چندین فروند بوئینگ ۷۸۷ از حالت مسافربری به جت خصوصی تغییر کاربری داده شده اند اما این برای نخستین بار است که یک فروند دریم لاینر به صورت اختصاصی برای برنامه جت تجاری بوئینگ (BBJ) ساخته می شود.

این جت خصوصی صد و چهل و سومین دریم لاینری بوده است که از خط تولید کارخانه بوئینگ خارج شده و نخستین پرواز خود را در دسامبر ۲۰۱۳ انجام داده است. این هواپیما در ژانویه ۲۰۱۴ به شرکت کسترل تحویل داده شده بود.

از آنجایی که تا پیش از این ساخت یک جت خصوصی ۷۸۷ واقعی صورت نگرفته بود، کسترل با همکاری استودیو طراحی پیرژان و شرکت گرین‌پوینت تکنولوژیز طراحی و مهندسی فضای داخلی هواپیما را از صفر انجام داده است. در حقیقت، شکل گیری فضای داخلی این هواپیما یک سال برای مهندسی و یک و سال و نیم دیگر برای ساخت و نصب زمان برده است.

جت خصوصی جدید لوکس بوئینگ +عکس

جت خصوصی جدید لوکس بوئینگ +عکس

جت خصوصی جدید لوکس بوئینگ +عکس

جت خصوصی جدید لوکس بوئینگ +عکس

جت خصوصی جدید لوکس بوئینگ +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج