۳۴۲۷۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«بارکد» همچنان در انتظار تیزر

فروش فیلم «بارکد» در حالی طی ۱۰ روز از یک میلیارد عبور کرده است که تا کنون هیچ تیزری از این فیلم، نه در ماهواره و نه در تلویزیون پخش نشده است. مصطفی کیایی در هیمن رابطه از درخواست برای پخش تیزر فیلم تازه‌اش در صداوسیما، خبر می‌دهد و با وجود این‌که فیلم مدتی است روی پرده رفته، به آی‌سینما می‌گوید: «امیدواریم تلویزیون از ما حمایت کند.»

آی سینما: فروش فیلم «بارکد» در حالی طی ۱۰ روز از یک میلیارد عبور کرده است که تا کنون هیچ تیزری از این فیلم، نه در ماهواره و نه در تلویزیون پخش نشده است. مصطفی کیایی در هیمن رابطه از درخواست برای پخش تیزر فیلم تازه‌اش در صداوسیما، خبر می‌دهد و با وجود این‌که فیلم مدتی است روی پرده رفته، به آی‌سینما می‌گوید: «امیدواریم تلویزیون از ما حمایت کند.»

«بارکد» از آغاز اکران خود یعنی ۱۹ خرداد تا کنون یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان فروش داشته است. این در حالی است که با توجه به سخت‌گیری‌های اخیر این فیلم تا کنون هیچ تبلیغی در شبکه‌های ماهواره‌ای نداشته و از سوی دیگر رسانه ملی نیز هنوز حمایتی از این فیلم نکرده و هیچ تیزری از صداوسیما برای آن پخش نشده است. به این ترتیب، باید فروش خوب «بارکد» را تنها متکی به تبلیغات دهان به دهان مردم دانست و به حساب محبوبیت بازیگرانش گذاشت که درباره فیلم در صفحات شخصی‌شان اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

«بارکد» همچنان در انتظار تیزر

مصطفی کیایی کارگردان این فیلم، در گفت و گو با ما از درخواست برای پخش تیزر فیلم تازه‌اش در صداوسیما، خبر می‌دهد و با وجود این‌که فیلم مدتی است روی پرده رفته، به ما می‌گوید: «ما درخواستمان را داده‌ایم و امیدواریم تلویزیون از ما حمایت کند. به هر حال ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است!»

او در پاسخ به این‌که ممیزی خاصی به تیزر این فیلم وارد نشده یا هنرمندی ممنوع‌التصویر اعلام شده یا نه؟ می‌گوید: «شورای مسئول این امر در تلویزیون، فیلم را دیده و قرار است به ما خبر دهد، هنوز چیزی درباره این مسائل به ما اعلام نشده اما امیداوریم در یکی دو روز آینده تکلیف این اتفاق مشخص شود.»

به گفته او، با وجود این‌که تبلیغات فیلم تا کنون دهان به دهان بوده و این موضوع بسیار مهمی است، اما هنوز بسیاری از مخاطبان از روی پرده رفتن این فیلم خبر ندارند که پخش تبلیغات در تلویزیون می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد: «در حال حاضر مسابقات مختلف ورزشی مثل یورو ۲۰۱۶ از تلویزیون روی آنتن می‌رود و نمی‌توان تاثیر تلویزیون را نادیده گرفت. به خصوص اگر شرایطی پیش بیاید که هنگام پخش این مسابقات تبلیغ داشته باشیم.»

کیایی همچنین در پاسخ به این‌که آیا مسابقه طراحی شده بر اساس تیتراژ این فیلم با صدای یاس، نیز با شکست مواجه شده است، می‌گوید: «نه، ما مسابقه را در هر صورت برگزار می‌کنیم و طبق قرار جوایز داده خواهد شد. به هر حال اشتباه از جای دیگری بوده و ما برای کسانی که در این مسابقه شرکت کرده‌اند احترام قائلیم و نسبت به مردم بدقولی نخواهیم کرد. حتما مراسمی برگزار و جوایز اهدا می‌شود.»

بازیگران این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، رضا کیانیان، بابک بهشاد، علی کوچکی، رضا شریفی نژاد، آرش تاج، سحر آربین، مرجان علیزاده، شهرام جمشیدی، سمانه عارف پور هستند و در خلاصه داستان آن آمده است: «پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.»

البته در اتفاق جالبی دیشب احسان علیخانی به تبلیغ درباره این فیلم در برنامه «ماه عسل» دست زد و تماشای آن را به مردم پیشنهاد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج