adexo3
۳۴۲۹۵۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

خواندنی های امروز رسانه های ایران

خواندنی ترین یادداشت ها و مقالات روزنامه های امروز ایران را در اینجا آورده ایم، چکیده ای از قابل توجه ترین ها

برترین ها: خواندنی ترین یادداشت ها و مقالات روزنامه های امروز ایران را در اینجا آورده ایم، چکیده ای از قابل توجه ترین ها:

خواندنی های امروز رسانه های ایران

درخواست محمد کاظمی از دولت در روزنامه اعتماد:

چرا دولت بايد هزينه گران و سنگين پرخوري عده‌اي بي‌مسووليت و بي‌ملاحظه آن هم در شرايطي سخت و نفسگير را بدهد؟ بگذاريم حداقل در اينجا با برخوردي قاطع و شفاف مردم طعم شيرين عدالت را بچشند و از اعتماد به دولت راضي و مفتخر شوند و بر حمايت خود بيفزايند و يك بار تهديد به فرصت تبديل شود

انتقاد مهتاب نصیرپور از مدرک گرایی در هنر:

همانطور كه مي‌دانيد كساني كه كمتر كار مي‌كردند، كمتر قصد تجربه داشتند و بيشتر اهل خواندن و تئوري بودند، ادامه تحصيل مي‌دادند. باز هم مي‌گويم اين اساسا ملاك اشتباهي است. من يادم است كه پيش از انقلاب آقاي بيضايي با مدرك ديپلم براي مديريت دانشكده هنرهاي زيبا در رشته تئاتر به دانشگاه تهران دعوت شد! واقعا جاي تاسف دارد كه مي‌بينيم كساني در اينجا هستند كه اگر قرار باشد معادل‌سازي شود از جهت سابقه كار، افتخارات و تجربه مي‌توانند در حد فوق دكترا باشند اما متاسفانه از تدريس در دانشگاه محروم هستند و افرادي كه كمتر تجربه دارند تدريس مي‌كنن

خواندنی های امروز رسانه های ایران

میر افضلی مدیرعامل پتروشیمی جم از قانون کار شاکی است:

قانون کار در ایران یکی از عوامل اصلی بی‌کاری و رغبت‌نکردن به سرمایه‌گذاری است. این قانون اغلب حق را به کارگر می‌دهد و کارفرما را تحت فشار قرار می‌دهد. طبق این قانون کارفرما که سرمایه‌گذاری کرده و شغل ایجاد کرده، نمی‌تواند نیروی کم‌کار، پرحاشیه یا غیرمتخصص خود را اخراج کند. اگر چنین کند اغلب کارگران با حکم اداره کار، سر کار خود باز می‌گردند

قاسم زاده کارگدان تلویزیونی در شرق نوشت:

ساخت سریال مناسبتی برای ماه رمضان، ایده‌ای وارداتی از کشورهای عربی بود که سنتی در ساخت و پخش سریال مناسب ماه مبارک رمضان داشتند و دارند و هیچ‌گاه هم اثری بزرگ و درخشان را شامل نشده‌اند. ساخت سریال به مناسبت ماه رمضان تقلیدی از کنداکتور تعدادی از کشورهای عربی بود و نوعی رقابت منطقه‌ای که تلویزیون ما را هم وارد رقابتی بیهوده و گشودن سرفصلی جدید در سریال‌سازی کرد. شاید در ماه مبارک رمضان، بیننده روزه‌دار ایرانی، برنامه‌های مذهبی یا ترکیبی سرگرم‌کننده، بیشتر به دردش می‌خورد تا مثلا سریالی ماورایی!

پسر حبیب و خبرگزاری فارس و باقی قضایا:

خبرگزاری فارس به خاطر آنچه «شبهات و ابهامات ایجادشده پیرامون بازگشت این نوازنده و خواننده ایرانی به کشور» نامید، متن نامه منتشرنشده او را خطاب به محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت دهم، منتشر کرد. اما ذوق‌زدگی یاران احمدی‌نژاد از کشف سندی متقن دال بر نامه‌نگاری حبیب و محمود احمدی‌نژاد در حالی اتفاق افتاد که یک هفته قبل محمد محبیان، فرزند حبیب، در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های ماهواره‌ای خارج از کشور گفته بود: «پدرش هرگز به احمدی‌نژاد نامه ننوشته است

خواندنی های امروز رسانه های ایران

گفت و گوی روزنامه قانون با کمال تبریزی:

علت فاصله فرسنگي تلويزيون با بدنه جامعه هم همين است زيرا در تلويزيون مي‌گويند تمام كاراكترها بايد حتما حجاب كامل داشته باشند ولي در حقيقت اين حجاب كامل در تمام جامعه ديده نمي‌شودبه طور مثال در بخشي از اين فاز سرزمين كهن روايتگر بخشي از داستان هستيم كه در سال 1356 رقم مي خورد. خب در سال 56 وضعيت حجاب ايران چگونه بوده؟ قاعدتا هركسي به ميزاني حجابش را رعايت مي‌كرده وحجاب تمام افراد يكسان نبوده است. حتي با يك سرچ ساده اينترنتي تمام عكس‌هاي آن مقطع قابل دسترسي است.واقعا فاجعه است كه شما سال 1356 را نشان دهي اما همه بازيگرانت مجبور به رعايت حجاب كامل باشند،

خواندنی های امروز رسانه های ایران

گزارش روزنامه جوان از شهریه های مدارس غیر دولتی:

با افزايش فعاليت مدارس غيردولتي و اجبار ناخودآگاه خانواده‌ها به ثبت نام فرزندان‌شان در مدارس غيردولتي، آمار تخلفات اين مدارس نيز بيش از گذشته زير ذره‌بين افكار عمومي قرار گرفته است. اين در حالي است كه آمار تخلفات مدارس غيردولتي اعلام شده از سوي مسئولان نيز با وجودي كه با احتياط و ملاحظه منتشر مي‌شوند، سير صعودي را نشان مي‌دهند. با اين وجود نكته جالب توجه اين است كه با چنين شيبي از تخلف در مدارس غيردولتي چرا آموزش و پرورش همچنان به توسعه مشاركت‌هاي اجباري در مدارس اصرار دارد؟ !

آيا جذب سرمايه‌هاي مردمي در آموزش و پرورش شيوه ديگري ندارد؟ چرا كمك‌هاي داوطلبانه مردم به صندوقي يا به حساب آموزش و پرورش واريز نمي‌شود؟

خواندنی های امروز رسانه های ایران

حسین شریعتمداری از چگونگی افشای حقوق های میلیونی نوشت:

و بالاخره درباره چگونگی کسب برخی از اطلاعات، این نکته نیز گفتنی است که نیروهای حزب‌الله و فدائیان اسلام و انقلاب همه جا حضور دارند و هرگاه از وقوع رخدادی احساس خطر کنند و یا زمینه‌های وقوع رویدادی بیرون از اصول و ارزش‌های شناخته شده نظام را مشاهده کنند، آخرین و دقیق‌ترین اطلاعات خود را برای پیشگیری به افراد مورد وثوق خود می‌سپارند .

کیهان ابتداء اخبار و اسناد رسیده را به دقت بررسی می‌کند و صحت آن را در عرصه‌های میدانی پی می‌گیرد، بسیاری از این اسناد برای مسئولان بالادستی مراکز مربوطه ارسال می‌شود و برخی نیز منتشر می‌شوند.

خواندنی های امروز رسانه های ایران

کیهان کلهر در روزنامه ایران:

اما بسیاری از نوازندگان جوان موسیقی سنتی، از آثار غالباً آمیخته با پاپ، به عنوان موسیقی امروز ایران دم می‏ زنند .

تازه‏ واردها موسیقی نیمه پاپ را به عنوان موسیقی ایرانی اجرا می‏کنند(که اقبال هم دارد)، برای فراگرفتن ریشه‏ ای موسیقی و به دست آوردن این جایگاه زحمت نکشیده و شاید در برخی موارد تنها اسمی را تصاحب کرده‏ اند، از این‌رو مدام در حال جابه‌جایی از یک سو به سوی دیگرند. چون که پیشینه‏ ای ندارند. موزیسینی که پیشینه ‏ای ندارد مدام درحال تغییر است و بیشتر در سطح سیر می‏ کند. اساساً این نوع موسیقی، دیگر موسیقی ایرانی نیست و پاپ محسوب می‌شود. اما در برخی موارد به دلیل استفاده از سازهای ایرانی این اشتباه را برای خود نیز به وجود آورده‌اند که در حیطه موسیقی ایرانی کار می‌کنند اما اساساً موسیقی پاپ یا نیمه پاپ ربطی به موسیقی ایرانی ندارد.

خواندنی های امروز رسانه های ایران

حسین قدیانی در وطن امروز:

مانده‌ام این برجام تابان و بلکه هم روحانی، چگونه گشایشی داشته است که تنها در فیش حقوقی مدیران از ملت بهتران، نمود پیدا می‌کند؟! منبع بزرگ ثروت! خوابیدن روی منبع بزرگ ثروت! خواب راحت! خر و پف کردن روی معیشت ناچیز این ملت! اعتدال! تدبیر و امید! حقوق! حقوقدان! حقوق‌دان! من اما مدیر دیگری هم می‌شناسم! مدیری که بر نفسش مدیریت می‌کرد! مدیری که آخرین فیش حقوقی‌اش هست! یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان! عکسش هست! سندش هست !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج